سفارش عمده سرامیک بین کابینت آشپزخانه باکیفیت

با سفارش عمده سرامیک بین کابینت آشپزخانه باکیفیت شما می توانید با قیمت بسیار مناسبی خرید خود را انجام دهید. سرامیک های بین کابینتی امروزه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شوند. این نوع سرامیک ها از فروش خوبی در بازار برخوردار هستند و شما می توانید در فروش عمده آن را با قیمتی ارزان تر سفارش دهید. در حال حاضر خرید را می توانید هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری انجام دهید.

سفارش عمده سرامیک بین کابینت آشپزخانه باکیفیت

راهنمای انتخاب سرامیک شطرنجی

راهنمای انتخاب سرامیک شطرنجی

اگر شما هم از علاقه مندان به سرامیک های شطرنجی هستید باید بدانید که این نوع سرامیک ها می توانند فضای شما را بسیار جذاب تر از آنچه در ذهن تان متصور است، ایجاد کنند. سرامیک های شطرنجی را می توان به صورت ترکیبی به کار برد.

ترکیب رنگ ها در کنار یکدیگر می تواند فضا را گرمتر، زیباتر و حتی بزرگتر از آنچه که هست نمایان سازد. البته استفاده درست و ترکیب رنگ های زیبا در کنار هم اصل بسیار مهمی است که شما باید در زمان خرید این نوع سرامیک ها حتما در نظر داشته باشید.

رنگ سرامیک های شطرنجی را حتما باید متناسب با چیدمان و دکوراسیون خانه خود انتخاب نمایید تا بتوانید از آنها نهایت استفاده را ببرید. نوع رنگی که انتخاب می کنید به فضایی که در اختیار دارید نیز مربوط است.

رنگ های شاد می توانند فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهند. پس اگر فضایی که برای سرامیک کردن در نظر گرفته اید کوچک است بهتر است از رنگ های شاد استفاده کنید. همچنین اگر نور کمی در آن قسمت خانه وجود دارد شما می توانید با ترکیب سرامیک های شطرنجی با رنگ روشن علاوه بر بزرگتر نشان دادن فضا، نوردهی آن را هم بیشتر کنید.

دقت داشته باشید که در زمان انتخاب برای کدام بخش از خانه قصد خرید سرامیک شطرنجی را دارید. سرامیک های شطرنجی دارای طرح های کوچک و بزرگ هستند و به همین دلیل برای قسمت هایی مانند راه پله ها بهتر است از طرح هایی استفاده نمایید که خانه های شطرنجی آن بزرگتر هستند.

همچنین در زمان انتخاب این موضوع را مدنظر داشته باشید که بهترین کیفیت را برای کاری که می خواهید انجام دهید. به خصوص برای مکان های پر رفت و آمد استفاده از سرامیک هایی با درجه مقاومت بالا در برابر سایش بسیار مهم است.

ویژگی های سرامیک کف براق درجه یک

  ویژگی های سرامیک کف براق درجه یک

همانطور که می دانید سرامیک هایی که برای کف مورد استفاده قرار می گیرند انواع مختلفی دارند. سرامیک های کف براق یکی از زیباترین و پرفروش ترین انواع این سرامیک ها در بازار هستند و خریداران پروپاقرصی دارند.

از مهم ترین دلایلی که استفاده از سرامیک های براق درجه یک را روز به روز افزایش داده می توان موارد زیر را برشمرد.

  • سرامیک های براق ظاهری جذاب و مشتری پسند دارند.
  • بسیار مستحکم هستند و در برابر ضربه دچار شکستگی یا ترک نمی شوند.
  • سطح صیقلی دارند و بر روی آنها خش نمی افتد.
  • تمیز کردن آنها بسیار راحت بوده و می توان با یک دستمال مرطوب آن را پاک کرد.
  • در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدی مانند شوینده ها مقاوم بوده و ظاهر خود را به خوبی حفظ می کنند.

سرامیک های براق هم به صورت ساده و گلدار تولید و عرضه می شوند. امروزه انواع سرامیک کف طوسی براق بیشتر برای راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته می توان آن را به عنوان پوشش کف هال، پذیرایی و دیگر قسمت های ساختمان هم استفاده نمود.

سرامیک های براق از نظر سایزبندی هم متفاوت هستند. به عبارت دیگر این نوع سرامیک ها در سایزهای کوچک، بزرگ و متوسط تولید می شوند و به همین دلیل به راحتی می توان از آنها در بخش های مختلف ساختمان با توجه به فضایی که در اختیار است استفاده نمود.

صفر تا صد صادرات انواع سرامیک

صفر تا صد صادرات انواع سرامیک

یکی از محصولات غیر نفتی که هر ساله از مبدا ایران به کشورهای مختلف صادر می شود، سرامیک می باشد. انواع سرامیک های کف و دیوار در طرح، رنگ و ابعاد مختلف امروزه یکی از مهم ترین محصولاتی است که از ایران به کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه، برخی کشورهای اروپایی و حتی آمریکای جنوبی صادر می شود.

کیفیت بالای انواع سرامیک های تولید شده در کنار تنوع بالای طرح و قیمت مناسب سبب گردیده تا خریداران خارجی زیادی تمایل به عقد قرارداد با ایران داشته باشند. از طرف دیگر صادر کنندگان ایرانی نیز گام های موثری را در زمینه بازاریابی و افزایش حجم صادرات در سال های اخیر برداشته اند که بسیار قابل توجه می باشد.

از مهم ترین این گام ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. استفاده از ظرفیت های صادراتی گسترده ای که ایران با همسایگان خود دارد.
  2. حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی کاشی و سرامیک که هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود.
  3. شناسایی ظرفیت های بالقوه در بازارهای همسایه که ایران روابط اقتصادی مشترک بسیار خوبی با آنها دارد.
  4. آشنایی با قوانین صادراتی کشورهای مختلف و التزام به رعایت آنها
  5. عقد قرارداد با مشتریان جدید و ترسیم آینده ای روشن از همکاری با ایران

بدترین تولید کننده سرامیک بین کابینت آشپزخانه

بدترین تولید کننده سرامیک بین کابینت آشپزخانه

برترین تولید کننده سرامیک بین کابینتی آشپزخانه در ایران توانسته است به کمک فناوری های روز و بهره گیری از دانش نیروهای متخصص و بومی محصولاتی را تولید نماید که علاوه بر کیفیت بسیار بالا از تنوع مطلوبی هم برخوردار می باشد.

تولید کننده در کنار تولید برای آنکه بتواند محصولات خود را در کمترین زمان و به صورت مستقیم به دست مصرف کننده برساند خود اقدام به توزیع نموده است. امروزه یکی از روش های مرسوم عرضه سرامیک بین کابینتی، روش اینترنتی می باشد.

در این روش بسیاری از خریداران می توانند بدون مراجعه حضوری و در کوتاه ترین زمان خرید خود را انجام دهند. اگر شما هم قصد دارید سرامیک های بین کابینتی و دیگر انواع سرامیک را به صورت آنلاین و بی واسطه از تولید کننده خریداری کنید کافیست به سایت ما مراجعه نمایید.

در سایت انواع مختلفی از محصولات سرامیکی در طرح های متنوع موجود بوده و شما می توانید با جستجو در بین آنها به سلیقه خود بهترین انتخاب را انجام دهید. کیفیت و قیمت ها تضمین شده هستند تا شما با خیالی آسوده خریدتان را نهایی کنید.

با مقایسه قیمت ها متوجه ارزان تر بودن آن نسبت به بازار آزاد خواهید شد. همچنین خرید اینترنتی محدود به زمان خاصی نبوده و شما می توانید هر زمان که فرصت کافی در اختیار داشتید خریدتان را انجام دهید.