صادرات کلی کاشی استخری سفید باکیفیت از ایران

ما بر این مسئله آگاه هستیم که زیبا سازی و شیک کردن انواع استخر ها، همواره برای افراد و صاحبان منازل و ساختمان های لوکس و مجلل نوعی دغدغه بسیار مهم به شمار می آید و آنها می‌ خواهند که از کاشی های بسیار مرغوب و با کیفیت برای این امر استفاده کنند. بنابراین، می‌ توان به آنها کاشی استخری سفید را پیشنهاد کرد که کیفیت و زیبایی بسیار بالایی دارد. آمار ها نشان می دهد که صادرات کلی کاشی استخری سفید و سرامیک حوض با کیفیت بسیار بالا از ایران به کشور های همسایه با تناژ بالایی صورت می پذیرد.

صادرات کلی کاشی استخری سفید باکیفیت از ایران

آشنایی با بهترین انواع کاشی موجود در بازار

آشنایی با بهترین انواع کاشی موجود در بازار در بازار داخلی ایران، ما شاهد وجود انواع بسیار گوناگونی از کاشی های بسیار زیبا و شیک هستیم که هر کدام از آنها شرایط و مصارف خاص و مربوط به خود را دارند. بنابراین می توان گفت، یکی از انواع کاشی و سرامیک عاج دار موجود در بازار داخلی ایران مربوط به کاشی استخری طرح موزاییک می باشد که این کاشی ها به دلیل سطح بسیار بالا در کیفیت و زیبایی منحصر به فردی که دارند، توانسته‌ اند مشتریان و طرفداران بسیار زیادی داشته باشند.

علاوه بر این نوع از کاشی، می‌ توان گفت که کاشی های شش ضلعی استخری می تواند نمونه دیگری از کاشی های موجود در بازار داخلی ایران باشد. این کاشی ها نیز به دلیل ظرافت بسیار بالا و مرغوبیت بسیار خوب توانسته‌ اند جایگاه بسیار ویژه ای را در بازار داخلی ایران برای خود به وجود آورند. لذا می توان گفت که کاشی سه بعدی کف خانه نمونه دیگری از کاشی های موجود در بازار های داخلی ایران است که بیشتر برای ساختمان ها و سازه های شیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد و از لحاظ ساختاری و عدم شکنندگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

نحوه بسته بندی کاشی استخری برای صادرات

نحوه بسته بندی کاشی استخری برای صادرات برای اینکه صادرات کاشی های استخری با کیفیت و دقت بالایی صورت بگیرد، به نحوه و نوع بسته بندی دقت بسیار زیادی می شود تا محصول به سلامت کامل به دست مشتری ها و خریدار ها برسد. لذا یکی از روش هایی که در نحوه بسته بندی کاشی استخری استفاده می شود، استفاده از کش های عظیم صنعتی در هنگام بستن کارتن های کاغذی ( که کاشی های استخری داخل آن قرار دارند ) می باشد. یعنی کاشی های استخری را در داخل کارتن های ضخیم صنعتی قرار می دهند.

برای بست کامل و محکم این کاشی های استخری از بند ها و کش های بسیار ضخیم و محکم استفاده می نمایند تا کاشی های مورد نظر در هنگام صادرات و حمل و نقل دچار برخی از عوامل مانند ضربه زدگی یا لبه پریدگی نشوند که نکته بسیار مهمی می تواند باشد، اما باید به این موضوع نیز اشاره نماییم که در زمان بسته بندی کاشی های استخری، غالبا از ورق های کارتنی که حالت مربعی دارند، مابین کاشی ها استفاده می کنند تا کاشی ها کاملا چفت شوند و دچار ساییدگی و نهایتا خرابی نگردند.

خرید عمده کاشی استخری سفید درجه یک از تولید کننده

خرید عمده کاشی استخری سفید درجه یک از تولید کننده قطعاً گاهی امتیاز های اقتصادی می تواند مشتری ها و خریدار ها را به خرید عمده و انبوه کاملاً تشویق نماید که این موضوع می‌ تواند در خرید عمده کاشی استخری سفید درجه یک از تولید کننده، نیز کاملاً صادق باشد. یعنی مشتری‌ ها و خریدار های گران قدر، اگر خرید های خود را به صورت عمده و انبوه از تولید کننده انجام دهند می‌ توانند از این امتیاز های اقتصادی نهایت استفاده را ببرند.

خرید کاشی استخری سفید از تولید کننده نوعی نظارت کاملاً مستقیم و بی واسطه را برای مشتریان و خریداران به وجود می‌ آورد و آنها می‌ توانند به تمامی مراحل تولید، عرضه و پخش نظارت داشته باشند و مطمئن گردند که محصول رسیده به دست آنها، یک محصول کاملا مرغوب و با کیفیت خواهد بود که ما معمولاً چنین شرایط خاصی را برای محصولات دیگر، مشاهده نمی نماییم.