قیمت سرامیک تبریز با کیفیت عالی و تخفیف باورنکردنی

اگرچه قالبها و تزئینات دکوراسیون در طول زمان تغییر کرده است، سرامیک تبریز با کیفیت عالی در طول زمان، ساده و شیک باقی می ماند.

قیمت سرامیک تبریز با کیفیت عالی و تخفیف باورنکردنی

قیمت سرامیک تبریز

قیمت سرامیک تبریز سرامیک یکی از پرمصرف ترین مواد برای پوشش دیوار و کف است، اما شاید بهتر باشد که در مورد سرامیک صحبت کنیم، با توجه به تنوع بسیار موادی که در این طبقه بندی قرار می گیرند، تطبیق پذیری، کاربردی بودن، رنگها، پرداختها و ترکیبات، سرامیکها را به مناسب ترین مواد برای هر نوع پوشش تبدیل می کند.

اگر روزی روزگاری سرامیک به عنوان مصالح انتخاب دوم به شمار می رفت، نه چندان ارزشمند، اما به همین دلیل بسیار کاربردی و تمیز کردن آن آسان بود، امروزه نیز توانسته اند برش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند که فقط به آن محدود نمی شود، آنها را به دلیل کاربردی بودن ترجیح دهید، اما آنها را برای جلوه زیبایی شناختی و طراحی عالی که می توانند به اتاقها بدهند، انتخاب کنید.

اگر در ابتدا سرامیکها فقط برای پوششهای آشپزخانه و حمام استفاده می‌ شد، از اواسط قرن گذشته، قدرت بیشتری پیدا کردند و جایگزین مواد دیگر شدند، بنابراین، کل خانه از سرامیکها به دلیل ویژگیهای فنی آنها و همچنین توانایی عالی برای تقلید از ظاهر سایر رقبا استقبال می کند.

سرامیکها به دلیل تمام خواصی که دارند در ساخت و ساز به خوبی مورد استقبال قرار می گیرند، در واقع، آنها با هدایت حرارتی کم، سختی بالا، نفوذ ناپذیری و مقاومت در برابر سایش، لکه ها، بارها و اسیدها مشخص می شوند.

سرامیکها دارای روکشهای ویژه ‌ای هستند که تمیز کردن آنها و همچنین تعمیر و نگهداری و بازسازی فوری را آسان می‌ کند، این شهرت به واسطه لایه ای از لعاب موجود بر روی سطح است که می تواند سرامیک را کمتر متخلخل کند و در نتیجه کمتر در معرض اثر کثیفی قرار گیرد.

ویژگیهای سرامیک از تکنیکهای پخت خاص ناشی می‌ شود، یک پخت و دو پخت؛ کافی است سری به مغازه های متخصص در فروش سرامیک بزنید تا با این اصطلاح آشنا شوید که ظاهراً ساده و فوری کارکرد آن را روشن می کند.

پخت یکباره به سرامیکها اجازه می‌ دهد تا در یک گذرگاه در داخل کوره به محصول نهایی برسند، به این ترتیب، دمای بالا می‌ تواند تکیه‌ گاه و لایه سطحی را که معمولاً لعاب‌ دار است، آتش بزند، از طرف دیگر دوبار پختن شامل عبور دوتایی سرامیکها در داخل کوره می شود، در لحظه اول فقط تکیه گاه شلیک می شود و در لحظه دوم به پختن ادامه می دهیم، لایه سطحی سرامیک که در صورت لعاب دادن، اجازه می دهد تا پوشش خاص ثابت شود.

در حین پخت، برخی از ذرات ترکیبی از مخلوط حذف می‌ شوند تا بر اساس دمای کوره و همچنین زمان پخت، سرامیکها را متمایز کرد، معمولاً مرسوم است که محصولات نهایی را به دو گروه مجزا تقسیم می کنند، سرامیکها به ویژه در برابر سایش، ضربه، زمان و ترافیک پا مقاوم هستند که معمولاً برای کفپوش استفاده می شود.

سرامیکها، مقاومت کمتری دارند، اما با جلوه زیبایی شناختی خاصی مشخص می شوند که از سوی دیگر، برای روکش کاری استفاده می شود، ناگفته نماند که در حالی که سرامیکهایی که معمولاً برای کفپوش استفاده می‌ شوند، می‌ توانند به راحتی برای پوشش دیوارها یا سطوح نگهدارنده نیز استفاده شوند.

اما برعکس آن تقریباً غیرممکن است، زیرا سرامیکهای مناسب برای پوشش ویژگیهای یکسانی ندارند، برای کفپوش برای ارائه یک طبقه بندی دقیق تر و روشن شدن تفاوت در ماهیت و کاربرد سرامیک، می توان در مورد سرامیکهای فضای باز و داخلی نیز صحبت کرد.

سرامیک برای محیطهای بیرونی با مقاومت خوب در برابر عوامل جوی، به ویژه در برابر یخ، مشخص می شود، این گروه شامل ظروف سنگ چینی، کلینکر و سفالین است، سرامیکهای داخلی، یعنی مایولیکا، دو پخته یا تک پخته، باید مقاومت بالایی در برابر سایش و تردد پا و همچنین در برابر مواد اسیدی تضمین کنند.

طبقه بندی انتخاب اول، دوم و سوم بر اساس پرداخت کم و بیش دقیق و بر اساس عیوب مشخصه هر سرامیک مشخص می شود، تفاوت سرامیکهای بدون لعاب با سرامیکهای لعاب دار این است که ساختار یکنواختی دارند و هیچ تفاوتی بین سطح و تکیه گاه ندارند.

سرامیکهای سنگی چینی هم برای پوشاندن محیطهای داخلی و هم محیطهای خارجی نشان داده می شوند، زیرا به لطف پخت در دمای بالا، محصول به فرآیند شیشه ای شدن هدایت می شود، به طوری که این نوع سرامیک قادر به تضمین سطح عالی مقاومت است.

سرامیکها به دلیل تخلخل مخلوط با سبکی خاصی مشخص می شوند و بنابراین قرار دادن آنها بسیار آسان تر است، در واقع، آنها را می توان روی یک طبقه از قبل موجود، تنها با چسب قرار داد.

برای ارائه ایده ای از ویژگیهای اصلی سودمند و مضری که سرامیکها ارائه می دهند، توصیه می شود سعی کنید آنها را با دو ماده مورد استفاده برای پوشش مقایسه کنید تا تفاوت آنها را درک کنید.

به عنوان مثال، سنگ مرمر یکی از گرانبهاترین مواد و در نتیجه گرانتر است، اما در عین حال، مقاومت بالای آن نیز ناشی از سنگینی و استحکام آن است، در مقابل، همانطور که قبلا ذکر شد، سرامیکها بسیار سبک تر و ارزان تر هستند، اما دوام و ارزش کمتری نیز دارند.

اگر آن را با یکی دیگر از غولهای ساختمانی و طراحی داخلی، پارکت مقایسه کنید، متوجه می شوید که حرارت این دومی تا چه اندازه با سرامیک قابل رقابت نیست که کمتر استقبال کننده است، اما بدون شک کاربردی تر و تمایلی به آسیب دیدن ندارد.

فناوریهای جدید و تکنیکهای جدید تولید به سرامیکها اجازه داده‌ اند تا حداقل تا آنجایی که به جنبه زیبایی‌ شناختی مربوط می‌ شود، با سایر رقبا مطابقت داشته باشند، در بازار، در واقع، می توان بسیاری از جلوه های تزئینی را یافت که یادآور مواد اولیه مانند چوب، مرمر و چرا که نه، حتی فولاد و تمام فلزات است.

فاکتورهای زیبایی در انتخاب سرامیکها مهم است، زیرا باید مطابق و متناسب با اتاقهایی باشد که قرار است پوشش داده شود، در واقع سرامیکها باید با توجه به اندازه، روشنایی و همچنین سبک مبلمان انتخاب شوند، با این حال، ارزیابی سایر عواملی که در ویژگیهای مکانیکی سرامیکها قرار می‌ گیرند نیز ضروری است تا بتوان آنهایی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند، انتخاب کرد.

توصیه این است که برای ارزیابی دقیق محصول مورد نظر، بررسی شرکت سازنده، مدل و تمامی ویژگیهای مورد نظر خود به یک فروشنده متخصص مراجعه کنید، گفتنی است که شما می توانید از طریق این مجموعه تجاری اقدام به خرید کنید.