مراکز تولید کاشی پارکت با بهترین کیفیت

مراکز تولید کاشی پارکت با بهترین کیفیت محصولات خود را برای تمامی مصرف کنندگان در سراسر کشور عرضه و توزیع می کند. تولید کنندہ برای فروش بیشتر محصولات خود و جلب رضایت مشتریان خود محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دھد. این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودہ و بسیار تنوع بسیار زیادی دارد که مشتریان با تنوع بسیار زیادی رو به رو ھستند و با توجه به سلیقه خود انتخاب کردہ و خریداری می کنند. در این مراکز محصولات به صورت مستقیم از تولیدی برای مشتریان عرضه می گردد.

مراکز تولید کاشی پارکت با بهترین کیفیت

آشنایی با نحوه تولید کاشی و سرامیک در ایران

آشنایی با نحوه تولید کاشی و سرامیک در ایران نحوہ تولیدات کاشی و سرامیک از فرمول و روش مخصوصی می باشد که نیاز به مواد اولیه مخصوصی می باشد که با دستگاہ ھای مورد نیاز و مخصوصی تولید می شوند. اما به صورت خلاصه که بخواھیم برای شما بازگو کنیم در مرحله اول خاک رس و یا قرمز بسته به نوع کاشی و سرامیک و سیمان و موارد ھای دیگر با یک دیگر ترکیب می شوند.

پس از ترکیب این مواد را قالب بندی می کنند و در کورہ با دمای معین و مشخصی خشک می شوند. پس از خشک شدن لعاب بندی می شوند لعاب بندی مانند چینی براق و شفاف و کاملا یک دست می باشد و رنگ ھای متنوعی دارد. پس از لعاب شدن طرح ھای مورد نظر روی سرامیک و کاشی ھا چاپ می شوند.

در طی این مراحل چندین بار داخل کورہ پزی می روند تا مقاومت و ماندگاری کاشی و سرامیک ھا بیشتر شود. تولید کاشی و سرامیک از سختی ھای خاصی برخوردار بودہ است که تولید آن کار ھرکسی نبودہ است و به مواد و ابزار خاصی نیاز دارد.

ایران یکی از کشور ھای بزرگی می باشد که محصولات مختلف و متنوعی را تولید می کند که در عرصه تولیدات با کشور ھای بزرگ زیادی رقابت تنگاتنگی دارد. یکی از این محصولات انواع کاشی و سرامیک می باشد که نه تنها نیاز مردم داخل کشور را تولید می کند بلکه از سایر کشور ھای مختلف نیز از محصولات ما خریداری می کنند.

این شرکت با بهرہ گیری از جدید ترین دستگاہ ھا و مرغوب ترین مواد اولیه انواع کاشی و سرامیک را در تنوع زیادی از طرح و رنگ تولید کردہ است که با توجه کیفیت بالای آن و قیمت مناسبی که دارد تنوع بسیار زیادی طرح و رنگ را دارد که چشم ھر بینندہ ای را به خود جذب می کند. با خرید و استفادہ از این محصول باعث جذاب تر شدن دکور ساختمان می شوید.

با استفادہ از کاشی و سرامیک نیز ساختمان خود را عایق بندی می کنید که در برابر نم و رطوبت و آب بسیار مقاوم می شود و دیگر دغدغه فرسودگی ساختمان را ندارید به خصوص برای محیطی مانند آشپزخانه و سرویس حمام و دشت شویی که میزان زیادی آب مصرف می شود.

در ساختمان ھایی ھمچون ھتل ھا و رستوران و بیمارستان ھا به دلیل حجم مصرف آب زیاد برای شست و شو و تمیز کردن ممکن است ساختمان دچار فرسودگی و تخریب شود که برای پیش گیری و جلوگیری از این موارد با کاشی سرامیک محیط را کاملا عایق بندی می کنند به ھمین دلیل این محصولات در کنار تولید بسیار بالا نیز فروش بالایی دارد.

عوامل موثر بر قیمت انواع کاشی در ایران

عوامل زیادی بر قیمت کاشی موثر می باشد از جمله کیفیت، سایز و ابعاد کاشی، طرح و رنگ محصول که ھرکدام برای تعیین قیمت محصول استفادہ می گردد. امروزہ کاشی از مهم ترین مواد اولیه و مورد نیاز ساختمان سازی می باشد که بسیار کاربردی می باشند. سرامیک یک لایه براق و یک دست و خاصی دارد که از جنس چینی می باشد و مانع از نفوذ آب به ساختمان می شود.

عوامل زیادی بر قیمت محصول موثر می باشد از جمله: ۱- کیفیت محصول ۲- طرح و رنگ محصول ۳- واسطه ھای میان کالا ۴- برند و مارک محصول این موارد اشارہ شدہ باعث تعیین و مشخص شدن قیمت یک محصول می باشد. قیمت زیادی بودن یک محصول دلیل بر کیفیت بالا نبودہ است و قیمت ارزان یک محصول دلیل بر بی کیفیتی نمی باشد.

اگر قصد ساخت و ساز دارید و یا می خواھید یک تغییر اساسی در محیط منزل و یا کار خود ایجاد کنید و یا کاشی ھای محیط مورد نظر شما قدیمی و فرسودہ شدہ است به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات ما خریداری نمایید به شما تضمین می دھیم که از کیفیت محصول و قیمت محصول کاملا رضایت را داشته باشید.

امروزہ به دلیل تغییر نوسانات ارز و دلار که تغییر زیادی روی ھر محصولی می گذارد با بالا رفتن آن قیمت خرید مواد اولیه نیز افزایش می یابد بنا بر این قیمت محصول تولید شدہ ھم نیز تغییر می کند این مورد بیشترین علت تغییر قیمت محصول می باشد اما تولید کنندگان ما تا حد امکان قیمت محصول را مناسب مشخص می کنند تا مشتریان با رضایت کامل خرید کنند.

نحوه صادرات کاشی به کشورهای حوزه خلیج فارس

نحوه صادرات کاشی به کشورهای حوزه خلیج فارس نحوه صادرات کالا یک پروسه مخصوص و زمان بری می باشد که ما به طور چکیدہ و خلاصه و اما کامل و دقیق برای شما آمادہ کردیم و در اختیار شما عزیزان قرار می دھیم. در اولین مرحله تولید کنندگان ما انواع کاشی با ھر سایز و اندازہ و طرح و رنگی را تولید می کنند. تولید کنندگان نه تنها نیاز ھای داخل جامعه را برطرف می کنند بلکه برای سایر کشور ھای خارجی نیز صادرات می کنند.

در مرحله بعدی جذب مشتریان خارجی می باشد که محصول را از تولید کنندگان برتر و نمونه ما ثبت سفارش خرید می کنند به ھمین دلیل تولید کنندہ مرغوب ترین محصولات خود را با بهترین نوع بسته بندی آمادہ صادرات می کند پس از طی کردن این مراحل باید مراحل گمرکی انجام گردد.

از آن جایی که مراحل گمرک نیز مشکلات و سختی ھای خود را دارد باید تولید کنندہ اصلی پس از سفارش مشتری خارج از کشور و آمادہ و بسته بندی محصول به ادارہ گمرک مراجعه کردہ و پس از تکمیل فرم صادرات و پرداخت ھزینه ھای گمرک محصول در روز و زمان تعیین شدہ برای شخص مورد نظر ارسال می گردد.

صادرات ھر محصولی از راہ ھای مختلفی انجام می شود که بستگی به مبدا و مقصد داشته و متفاوت بودن قیمت ھر کدام که خب شاید بعضی ھا با قیمت کمتر قصد صادرات داشته باشند و این قیمت ھا بستگی به بار محصول مبدا و مقصد و صادرات از راہ زمینی و یا دریایی و ھوایی داشته است و به ھمین دلیل متفاوت می باشد.

آشنایی با مهم ترین ویژگی کاشی مرغوب

کاشی انواع ھای مختلفی دارند مانند کاشی کف راه پله، کاشی طرح نما، کاشی پارکتی و یا سرویس بهداشتی، آشپزخانه و یا حتی دیوارہ و بسیار مدل ھای مختلف دیگر که ھر کدام طرح و رنگ ھای مختلفی را شامل می شود. اما مهم ترین ویژگی کاشی مرغوب کیفیت آن می باشد.

کیفیت بالای محصول باعث می شود محصول در کنار عمر بالایی که می کند ضد خش باشد، ضد آب باشد و مانع نفوذ آب به محیط مورد نظر شود، ضد ضربه باشد و دچار خط و خش و سابیدگی و شکستگی نشود. این مواردی که اشارہ شد از مهم ترین نکات یک کاشی مرغوب و با کیفیت می باشد که برای مشتریان بسیار حائز اھمیت است.

امروزہ انواع کاشی و سرامیک ھا را در ساختمان ھای اداری و تجاری و مسکونی حتما مشاھدہ کردہ اید این نوع محصولات در بیمارستان ھا و مدارس و دانشگاہ و سایر ساختمان ھای اداری و تجاری و عمومی و ساختمان ھای مسکونی دیدہ اید که نه تنها جنبه زیبایی دارد بلکه تمیز کردن آن بسیار راحت تر می باشد.

این نوع کاشی و سرامیک بسیار مقاوم بودہ است و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد و با ھر گونه مواد شویندہ سازگار بودہ است و کاملا تمیز می شود و ھیچ گونه تغییر رنگی روی این نوع کاشی و سرامیک ھا ایجاد نخواھد شد.

کاشی و سرامیک برای راہ پله ، نمای ساختمان، آشپزخانه، حمام و دست شویی، استخر و از این موارد، کاشی و سرامیک دیوارہ و کاشی و سرامیک کف و خیلی بسیار موارد دیگر تولید شدہ است که تمامی آن ھا کاربردی و پر فروش ھستند که ھر کدام در نوع خودش بسیار متنوع می باشد و مشتری با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود خرید خود را انجام می دھد.

بازار پخش بهترین کاشی پارکت با قیمت ارزان

بازار پخش بهترین کاشی پارکت با قیمت ارزان شرکت تولید کنندہ ما اولین و معتبر ترین بازار پخش بهترین کاشی ھا از جمله کاشی ھای پارکت می باشد که با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد بسیار ارزان قیمت می باشد و اقتصادی می باشند. این محصولات از پر فروش ترین محصولات ھستند زیرا امروزہ میزان زیادی ساخت و ساز ساختمانی انجام می شود که کاشی از مهم ترین محصول مورد نیاز آن ھا می باشد.

تولید کنندگان ما بهرہ گیری از جدید ترین متد ھای روز دنیا انواع کاشی ھای پارکتی و سایر محصولات مشابه دیگر را تولید کردہ است که به میزان زیادی مورد استقبال قرار گرفته است. بازار پخش انواع پارکت ھای تولیدی خود را با قیمت ارزان تری نسبت به سایر فروشندگان برای مشتریان خود عرضه کردہ است و این دلیل بر بی کیفیتی محصول نمی باشد.

تولید کنندگان به منظور جلب رضایت مشتریان و فروش بیشتر محصولات خود، محصول تولیدی خود را با قیمت استثنایی عرضه و توزیع کردہ است. با خرید شما از این محصولات از تولید کنندگان ایرانی را حمایت کردہ اید و باعث پیشرفت چرخه تولید و اقتصاد کشور می شوید و حمایت شما عزیزان بزرگترین دلگرمی تولید کنندگان ما می باشد.

این محصولات امروزہ بسیار مورد استفادہ قرار می گیرند و با توجه به بالا رفتن حجم ساخت و ساز ھای ساختمانی چرخه تولیدات این محصول پر رونق تر شدہ است. سال ھای گذشته تنوع زیادی در محصولی ھمچون کاشی و سرامیک نبودہ است اما امروزہ نهایت پیشرفت را داشته و بسیار محصولات متنوعی را در بازار عرضه کردہ است.

خرید اینترنتی کاشی پارکت درجه یک

تولید کنندگان ما محصول تولیدی را نه تنها در داخل کشور عرضه و توزیع می کند بلکه برای سایر کشور ھای دیگر نیز صادرات می کند. تولید کنندہ محصولات خود را در مراکز ھای معتبر در چندین شعبه رسمی برای مشتریان عرضه کردہ است.

فروشندگان رسمی ما دو روش فروش را برای مصرف کنندگان ایجاد کردہ اند تا مشتریان با توجه به شرایط خود و رفاہ حال خود خرید کنند. در روش اول که خرید اینترنتی می باشد مشتریان با مراجعه به سایت رسمی فروش آنلاین و محصول مورد نظر خود را سفارش دادہ و خریداری می کند و نمایندگان فروش ما در سریع ترین زمان ممکن برای آن ھا ارسال کنند.

در روش دوم که خرید حضوری می باشد مشتریان با مراجعه به مراکز فروش اصلی و رسمی ما محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری مشاھدہ کردہ و خریداری می کنند. روش خرید حضوری و اینترنتی ھرکدام دارای معایب و مزایایی ھستند.

امروزہ به دلیل مشغله ھای کاری فراوان و بیماری ھای فراوان و ترافیک از بیشترین و مهم ترین مشکلات مردم در ھنگام خرید حضوری می باشد که خرید اینترنتی این مشکلات را حل کردہ است. این روش خرید از محبوب ترین و پر استقبال ترین روش خرید می باشد.

مرجع فروش کاشی پارکت با بالاترین کیفیت

مرجع فروش کاشی پارکت با بالاترین کیفیت مراجع فروش کاشی پارکت محصولات تولیدی خود را با کیفیت بسیار بالا برای مشتریان عرضه می کند. شرکت تولیدی برای عرضه محصولات خود به صورت مستقیم و بدون واسطه افراد ماھر و کاردانی رو انتخاب کردہ و محصولات خود را در اختیار این افراد قرار دادہ است تا به عنوان مراجع فروش محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار دھند.

مرجع فروش ما محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولیدی برای مصرف کنندگان ارائه می دھند. مرجع فروش کاشی ھای پارکت انواع مدل ھای کاشی در طرح و رنگ ھای مختلف را تولید کردہ و به صورت مستقیم برای مشتریان عرضه می کند.

محصولات ما باتوجه به کیفیت بالایی که دارند و قیمت مناسبی که دارند بسیار محصول کاربردی و پر فروشی ھستند که نه تنها در داخل کشور بسیار پر فروش ھستند بلکه از سایر کشور ھای خارجی نیز از این محصولات با میزان زیادی خریداری می کنند زیرا با رونق ساخت و ساز تولیدات این محصولات نیز پیشرفت چشمگیری داشته است.

تولید کنندگان ما با نهایت تلاش خود برای تولید محصولی بی نظیر و باکیفیت و اقتصادی رضایت مشتریان خود را جلب کند و با تولید محصول خود باعث ایجاد کسب و کار برای جوانان و ایجاد اشتغال و رونق بخشی به چرخه تولیدات ایرانی شود امیدواریم که با خرید از محصولات ما رضایت کامل را داشته باشید و با یک بار خرید از مشتریان ثابت ما باشید.