معرفی جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی در طرح های مختلف برای دکوراسیون منزل

معرفی جدید ترین مدل سرامیک کف پذیرایی در طرح های مختلف برای دکوراسیون منزل باعث می شود افراد مختلفی در این بازار خرید خوب و درجه یکی را تجربه کنند.

معرفی جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی در طرح های مختلف برای دکوراسیون منزل

جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی

جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی امروزه در بازار فروش مدل‌ های مختلفی از سرامیک کف پذیرایی وجود دارد که هر فردی بتواند بر اساس سلیقه و نظر خودش یکی از انواع این نوع سرامیک را تهیه کند البته هر کسی که به بازار فروش سرامیک مراجعه می‌ کند باید قبل از این مراجعه نسبت به تمامی مدل های عرضه شده در این بازار آگاهی کامل را داشته باشد تا بدین منظور بتواند یکی از موفق ترین مدل های فروش در این بازار را بدون هیچ دغدغه و یا مسئله ای به راحتی تهیه کند چون امروزه در بازار عمده فروشی سرامیک انواع مدل های مختلفی توسط برند های گوناگون عرضه می شود.

اگرچه در برخی از موارد باعث سردرگمی شما مشتریان در هنگام خرید می شود ولی یک فایده بزرگتری که این روش دارد این است که شما با یک طیف گسترده‌ ای از مدل های مختلف سرامیک مواجه می شوید و بدین صورت می توانید بدون هیچ دغدغه ای خرید خودتان را بر اساس این دسته از مدل ها انجام دهید.

در واقع انتخاب انواع مدل های سرامیک به ابعاد منزل شما بستگی دارد یعنی اگر شما یک منزل کوچک دارید باید از سرامیک هایی استفاده کنید که رنگ روشن دارند تا زیبایی آن ها در منزل شما به خوبی نمایانگر باشد ولی اگر شما منزل بزرگی دارید یا به طور عمومی دارای یک خانه ویلایی هستید که مساحت زیادی را دارد، می توانید از رنگ های تیره تری در این رابطه استفاده کنید که جلوه سنگین و خیره کننده ای به منزل شما بدهد.

البته برای منازل بزرگ هم از سرامیک های روشن استفاده می کنند ولی به طور عمومی بیشترین استفاده برای منازلی که مساحت کوچکتری دارند استفاده از سرامیک های روشن است.

در درجه‌ی اول سرامیک های موجود در بازار را بر اساس رنگ طبقه بندی می کنند چون امروزه بسیاری از مشتریان بر اساس رنگ سرامیک، به بازار مراجعه می‌ کنند به شکلی که برخی از افراد رنگ را ملاک خرید خودشان قرار می‌ دهند چون آن ها می‌ خواهند وسایل داخل منزل خودشان را به راحتی با یک نوع سرامیک ست کنند.

پس از این جهت باید رنگی را انتخاب کنند که با هر نوع وسیله داخل منزل بتواند به راحتی ست شود؛ امروزه برای بسیاری از افراد در درجه اول سرامیک های رنگ قهوه ای تیره بیشترین تقاضا را پیدا کرده است و همچنین سرامیک هایی که طرح پارکت هستند به خاطر اینکه به راحتی در منزل با هر نوع وسیله ای قابل تطابق است، رتبه دوم را از جهت فروش و تقاضا از آن خود کرده است و همچنین در دسته بندی های دیگر، سرامیک هایی که به رنگ های نخودی، سفید و یا سفید کرمی تولید می‌ شوند، می توانند انتخاب و سلیقه افراد باشد.

دسته دیگری از سرامیک که امروزه جزء جدیدترین نوع مدل از سرامیک ها محسوب می شوند، سرامیک های رنگ خاکستری هستند چون این نوع رنگ امروزه در بازار یک رنگ مدرن محسوب می‌ شود و بسیاری از تولید کنندگان در این حوزه سعی می کنند تولید سرامیک با رنگ خاکستری را افزایش دهند‌.

رنگ خاکستری رنگی است که برای هر منزلی مناسب است و افرادی که می خواهند یک رنگ خنثی را در این رابطه برای سرامیک مورد نظر خود استفاده کنند رنگ خاکستری می تواند بهترین گزینه برای استفاده از سرامیک های کف پذیرایی باشد چون نه زیاد روشنی رنگ هایی مانند کرمی و سفید را دارد و به حدی نیز تیره نیست که باعث بشود جلوه منزل شما را به طور کامل تغییر بدهد.

امروز در کنار رنگ، ابعاد دیگری می‌ تواند بر جنبه‌ های مختلف تاثیر بگذارد و باعث می شود که مدل‌ های گوناگونی از سرامیک در بازار به فروش برسد که این مبحث، باعث شده است که سرامیک ها به دو طبقه بندی مجزا تقسیم بشوند.

امروزه یک دسته از مدل های سرامیکی در بازار عرضه می شود دارای حالتی براق هستند و دسته دیگر از مدل ها به صورت مات تولید و عرضه می‌ شود ولی عموماً بسیاری از افراد بر اساس سلیقه خودشان می توانند تصمیم بگیرند که کدام نوع از مدل‌ های سرامیک را می توانند بدین منظور انتخاب کنند.

چون مدل های براق و مات امروزه برای تمامی رنگ ها و ابعاد مختلف سرامیک به کار گرفته می‌ شود؛ به طور مثال اگر شما یک منزل کوچک دارید انتخاب سرامیک های سفید براق می تواند بهترین گزینه باشد چون منازل کوچک بازتاب نور گسترده‌ای را ندارد و حتماً باید شما به عنوان خریدار، سرامیکی را انتخاب کنید که باعث روشنایی بیشتر منزل شما بشود و نمونه رنگ روشن براق می‌ تواند در این زمینه به شما کمک کند.

برای منازل ویلایی انتخاب سرامیک های مات و تیره می تواند به فضای داخل این دسته از خانه ها جلوه بهتری بدهد ولی عموماً شما می توانید در این رابطه از سرامیک های طرح پارکت که کاملا مات تولید می‌ شوند نیز استفاده کنید.

سرامیک های طرح پارکت این قابلیت را دارند که به فضای داخلی خانه های بزرگ مانند خانه های ویلایی یک حالت کاملاً جذاب و خیره کننده را بدهند و این موضوع برای کسانی که در این منازل زندگی می‌ کنند بسیار مهم و ضروری است ولی باز هم در انتخاب رنگ برای سرامیک های مات باید به سلیقه و نظر خودتان دقت کنید.

چون امروزه بیشترین استفاده برای سرامیک های مات، در رنگ های قهوه ای و مشکی است ولی این موضوع بیان گر این نیست که در بازار، رنگ های روشن به صورت مات وجود نداشته باشند، اما بر اساس میزان تقاضا و مصرف و همچنین محبوبیتی که مشتریان نسبت به مدل های مات با رنگ های تیره دارند، تولیدکنندگان را راغب می سازند که بیشتر سعی کنند سرامیک های تیره را به صورت مات تولید کنند تا سرامیک های روشن را.

مدل دیگری که امروزه از سرامیک در بازار عرضه می شود، سرامیک های پولیش است در واقع شاید بتوان گفت که مدلی دیگری از سرامیک های براق محسوب می‌ شود ولی تعریف این گونه از سرامیک، این است که این سرامیک ها را با دستگاه سایش در حدی پولیش می‌ دهند که مانند شیشه صاف و یکدست شود به شکلی که شما چهره خودتان را مانند آینه در سطح این نوع سرامیک مشاهده کنید.

مزایایی که سرامیک های پولیش دارند امروزه سبب این موضوع شده است که بسیاری از افراد در بین تمامی سرامیک های براق، این نوع مدل سرامیک را برای منازل و خانه های خودشان تهیه کنند چون نصب سرامیک های پولیش در کف منازل باعث می‌ شود تا منزل شما کاملاً لوکس و مدرن دیده شود و همچنین به خاطر اینکه سطح این نوع سرامیک پولیش زده شده است مانند آینه در مجاورت با تابش نور خورشید به صورت انعکاس عمل می‌ کند و باعث بزرگتر دیده شدن منزل شما می شود.

همچنین سرامیک های پولیش یک خاصیت منحصر به فرد دیگری هم دارند این خاصیت این است که اگر لکه ای بر روی این نوع سرامیک ها ایجاد بشود یا به وجود بیاید، نسبت به سرامیک های مات بیشتر به چشم می خورد و این موضوع باعث می‌ شود تا همواره شما به راحتی بتوانید منزل خودتان را پاک کنید چون سرامیک ها پولیش مانند سطح آینه و شیشه هستند و باعث دیده شدن هر نوع لکه بر روی آنها می‌شود ولی سرامیک های مات و تیره قابلیت این موضوع را ندارند.

البته بسیاری از افراد در هنگام نصب سرامیک های پولیش باید این موضوع را به‌ خوبی آگاهی داشته باشند که به خاطر سطح شیشه ای مانند این مدل از سرامیک ها، میزان لغزندگی آن‌ ها نسبت به سرامیک های مات و تیره بیشتر است پس سعی کنید بخش هایی از منزل خودتان را با فرش و یا موکت بپوشانید و بخش هایی که عبور و مرور کمتری را دارد، بگذارید تا زیبایی سرامیک های پولیش نمایانگر بشود.

سرامیک نانو مدل دیگری از انواع سرامیک های عرضه شده در بازار است که امروز شاید بسیاری از منازل و همچنین اماکن اداری و سازمان ها برای پوشش کف از این سرامیک استفاده می کنند.

در واقع تعریف کلی اگر بخواهیم در رابطه با سرامیک نانو برای شما بگوییم بدین صورت است که این سرامیک از یک لایه نانو بر روی سطح آن تشکیل شده است.

چون سرامیک های عادی با گذشت زمان در لای منافذ آن گرد و غبار و یا سایر مواد دیگر جمع می شوند و نمی توان آن ها را به راحتی تمیز کرد، ولی نوع نانو، این قابلیت را دارد که در برابر انواع گرد و غبار و سایر آلودگی ها دیگر مقاوم باشند و به راحتی این مواد در منافذ آن ها نفوذ نکند.

همین عامل موجب شده است تا بازار فروش سرامیک نانو نسبت به سرامیک های دیگر پر رونق تلقی شود چون هر شخصی سعی می‌ کند این سرامیک را در لیست خرید خودش قرار بدهد.

البته فایده های دیگری که سرامیک های نانو نسبت به سرامیک های دیگر دارد این است که این دسته از سرامیک ها، میزان براقیت بیشتری را نسبت به سرامیک های پولیش دارند و همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از شرکت ها و اماکن اداری، سرامیک نانو را جایگزین سرامیک های براق و پولیش کنند چون میزان جذب و انعکاس نور تابشی خورشید در سرامیک های براق و پولیش خورده بیشتر است.

علاوه بر تمام مدل هایی که از سرامیک برای شما توضیح دادیم نوع دیگری از مدل های سرامیک نیز در بازار وجود دارند که طراحی خاص و منحصر به فردی دارند و همین موضوع سبب شده است تا این نوع مدل سرامیک ها را برای شما بیشتر توضیح دهیم؛ چون بسیاری از افراد شاید نسبت به این سرامیک ها آشنایی کامل را نداشته باشند و بهتر است تا با کسب اطلاعات بیشتر در هنگام خرید، نسبت به این تنوع سرامیک ها نیز دقت کنند.

سرامیک هایی که به صورت طرح دار تولید می‌ شوند شامل یکسری از طرح های ساده و یا طرح های پیچیده هستند ولی به طور کلی در بین تمامی طرح‌ های ارائه شده برای این محصول، معروف ترین طرح های سرامیکی شامل سرامیک های حاشیه دار است.

منظور از سرامیک های حاشیه دار یعنی اینکه این محصول شامل دو رنگ مجزا است که یک رنگ زمینه و رنگی دیگر را به عنوان رنگ حاشیه انتخاب می‌ کنند و به خاطر تضاد یا مکملی که این دو رنگ با هم دارند یک طرح زیبا و منحصر به فردی را ایجاد کرده اند.

به طور مثال ترکیب رنگ سفید و قهوه ای تیره می تواند یک تضاد عالی برای سرامیک های حاشیه باشد، به گونه ای که رنگ سفید روشن طرح زمینه قرار می گیرد و رنگ قهوه ای تیره به عنوان یک نوار حاشیه در اطراف رنگ سفید کشیده می شود.

این عامل نه تنها باعث زیبایی این دسته از سرامیک های حاشیه می‌ شود بلکه برای منازلی که نسبتاً بزرگ هستند، می تواند بهترین انتخاب باشد چون هم حاوی رنگ روشن منعکس کننده نور خورشید است و هم دارای رنگ متضادی است که می تواند با وسایل منزل شما تطابق بیشتری داشته باشد.

نوع دیگری از سرامیک ها که شاید بار ها شما آن ها را در کف اماکن مختلف دیده باشید، سرامیک های طرح گرانیتی با رنگ های مختلف است امروزه این دسته از سرامیک ها توانستند به خوبی در بازار فروش یک رتبه بندی خوب را از میزان تقاضا به سمت خود جذب کنند.

سرامیک های گرانیتی رگه دار به دو صورت زمینه سفید با رگه های سیاه و یا زمینه سیاه با رگه های سفید در بازار عرضه می‌ شود و همین عامل باعث شده است تا برای تمامی اماکن و منازل مختلف قابل استفاده باشد ولی از آنجایی که دارای طرح نامنظم با رگه های مختلف است علاقه بسیاری از اشخاص را به سمت خود جذب کرده است است تا آن‌ ها این سرامیک را برای برخی از منزل خود استفاده کنند.

اما نوع دیگری از سرامیک ها که طرح خاصی را دارد، سرامیک های طرح نمای آجری است ولی عموماً این سرامیک ها برای قسمت‌ هایی از دیوار استفاده می کنند اما لازم به ذکر است که اگر طرح آجر های به کار رفته در این دسته از سرامیک ها ابعاد پهن تری را داشته باشند و شامل رنگ های سفید و خاکستری نیز باشند این نوع سرامیک ها بیشتر مخصوص کف پذیرایی و یا سالن منزل شما است و از این جهت می توانید با خیال راحت از آن برای منزل خودتان استفاده کنید.

حالا که با تمام مدل های مختلف سرامیک کف پذیرایی آشنا شدید، بهتر است بدانید در بین تمامی مدل های ارائه شده همواره سلیقه‌ ی شما است که می‌ تواند یک نوع سرامیک عالی و درجه یک را برای منزل خودتان انتخاب کند پس اولین و آخرین تصمیمی که شما می گیرید، باید بر اساس سلیقه و نظر خودتان باشد.