کاشی بین کابینتی مشکی با قابلیت تمیز شدگی آسان با انواع مواد شوینده

کاشی بین کابینتی قابلیت تمیز شدگی بالایی با رنگبندی دارد به طوری که می توانید از انواع مواد شوینده برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

کاشی بین کابینتی مشکی با قابلیت تمیز شدگی آسان با انواع مواد شوینده

کاشی بین کابینتی مشکی

کاشی بین کابینتی مشکی کاشی و سرامیک به عنوان کفپوش و دیوارپوش برای ساختمان های مختلف استفاده می شود که روز به روز تنوع آن در طول این سال ها افزایش پیدا کرده است.

با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی را از کاشی بین کابینتی در اختیار شما قرار دهیم.

آنچه که امروزه به گوش می رسد کاشی بین کابینتی است که برای پوشش فضای بین دو کابینت استفاده می شود تا جلوه بهتری به خانه بدهد.

کاشی بین کابینتی همانطور که مشخص است برای فضای خاصی است بنابراین طراحی آن نسبت به کاشی های دیگر متفاوت تر است و قیمت آن گران تر خواهد بود.

اما با توجه به اینکه فضای بین دو کابینت مساحت کمی دارد و به یک ردیف کاشی احتیاج دارد، هر چقدر هم که گران باشد هزینه شما را بالا نخواهد برد.

امروزه در همه آشپزخانه ها کاشی بین کابینتی استفاده می شود و جایگزین خوبی برای کاشی های قدیمی است، مدلهای قدیمی بسیار سطح ساده دارد.

اگر دقت کرده باشید در آشپزخانه های قدیمی کاشی ها ابعاد بسیار کوچکی دارند که بین آنها بندکشی زیادی است و همین مورد زیبایی آن را به شدت کاهش می دهد در حالی که کاشی های جدید ابعاد بزرگی دارد و یک عدد آن مساحت زیادی را پوشش می دهد.

کاشی بین کابینتی را با استفاده از چسب به دیوار می چسبانند بنا بر این استان بسیار آسان است اگر آشپزخانه شما کامل کاشی شده است.

اگر اکنون قصد دارید که بین کابینت خود را از این کاشی پوشش دهید نیازی نیست که کاشی های قبلی را بکنید و بلکه به راحتی می توانید آن را روی کاشی های قدیمی بچسبانید.

با استفاده از چسب های کاشی و سرامیک در زمان کوتاهی نسبت به اتمام می رسد و اصلاً بو و کثیف کاری ندارد، در غلاف روش های قدیمی که برای نصب کاشی از گچ و سیمان استفاده می شد که این کار هم زمان گیر بود و هم به هم ریختگی زیادی به همراه داشت.

انتخاب رنگ کاشی بین کابینتی بسیار اهمیت دارد به طوری که باید با کابینت و نور آشپزخانه هماهنگ باشد کاشی با رنگ مشکی برای آشپزخانه هایی که نور کافی دارند مناسب است.

اگر کابینت سفید دارید، انتخاب رنگ مشکی یک انتخاب هوشمندانه است و یک تناقض بین آن ایجاد می‌کند که جلوی آشپزخانه را بالا می برد.

برای آشپزخانه ای که نور کافی وجود ندارد انتخاب رنگ مشکی مناسب نیست زیرا باعث تاریک تر شدن فضا می شود، برای این مدل آشپزخانه بهتر است از رنگ روشن استفاده کنید تا فضا را روشن تر کند زیرا نور را منعکس می کند.

کاشی بین کابینتی که دارای ابعاد عمودی و کشیده است برای آشپزخانه های کوچک مناسب است تا فضا را با ایجاد خطای دید بزرگتر نشان می دهد.

به علت اینکه این کاشی در قسمت پشت گاز و سینک ظرفشویی قرار می‌گیرد، در معرض چربی و رطوبت زیادی است بنابراین کیفیت بالا را کنترل کند.

موادی که در تولید کاشی استفاده می شود کیفیت آن را تحت تاثیر قرار می دهد به طوری که می تواند آن را در برابر خط و خراش مقاوم کند و تمیز کردن آن را هم آسان کند.

بنابراین بر اساس مواد تولیدی کاشی به صورت درجه یک و درجه پایین تقسیم بندی می شود که کیفیت و قیمت متفاوت دارد.

قیمت کاشی بین کابینتی سفید و طراحی آن دارد نمونه های ساده از آن است در حالیکه نمونه های طرح دار قیمت گرانتری خواهد داشت.

کارخانه های تولیدی کاشی و سرامیک در ایران رقابت تنگاتنگی با هم دارند زیرا فروش این محصول بسیار زیاد است و هر کدام می خواهد خریداران بیشتری را جذب کنند و بتوانند آن را به کشورهای خارجی صادر کنند.

وقتی محصولی از این کشور به کشور دیگر صادر می شود از نظر درجه کیفیت نوع بسته بندی و طراحی در سطح بالایی قرار می گیرد.

کاشی بین کابینتی کرم

کاشی بین کابینتی کرم رنگ بندی کاشی بین کابینتی بسیار متنوع است به همین دلیل پاسخگوی سلیقه های مختلف می باشد، رنگ کرم از رنگ های به روز است که طرفدار زیادی دارد.

امروزه به علت این که فضاهای خانه و آشپزخانه رنگ های روشن دارد فروش آن زیادتر شده است و تولید آن افزایش پیدا کرده است تا کمبود به وجود نیاید.

کاشی بین کابینتی طرح های ساده، آجری، سه بعدی دارد که هر کدام از آنها برای آشپزخانه های مدرن کلاسیک مناسب است انتخاب آن باید حتما متناسب با سبک اشپزخانه باشد.

طرح آجری یکی از طرح های پرطرفدار است که برای این قسمت بسیار کاربردی است به علت اینکه آجر زیبایی خاصی دارد ولی نمی توان برای آشپزخانه از آن استفاده کرد کاشی بین کابینتی با طرح آجر جایگزین خیلی خوبی است.

طرح سه بعدی از طرح های دیگری است قیمت خیلی گران تر دارد و در عین حال استفاده از آن حالت آشپزخانه شما را از یک آشپزخانه‌ای معمولی تغییر می دهد.

زمانی که سطح کاشی صاف و یکدست باشد تمیز کردن آن آسان تر است اما ممکن است شما بخواهید که سبک کاشی برآمدگی داشته باشد بنابراین انتخاب کاشی با طرح سه بعدی به شما پیشنهاد می شود.

زیرا در عین حال که در آن برآمده نیست ظاهر آن چیز دیگری را نشان می دهد و به راحتی می توانید آن را مقدار آب و یک دستمال نخی تمیز کنید.

کیفیت کاشی بستگی به برند شرکت تولید کننده دارد بنابراین سعی کنید که از برندهای معتبر تهیه نمایید، هر کدام از کاشی ها بر اساس اندازه و طرحی که دارد به صورت چندتایی در یک بسته بندی قرار می‌گیرد.

بسته بندی کاشی بسیار مهم است زیرا در حمل و نقل بسیار آسیب پذیر است بنابراین باید احتیاط زیادی کنید.

صادرات این محصول بسته بندی بسیار شیک استفاده می‌شود تا فروش آن را تضمینی تر کند همچنین بسته بندی آن بسیار محکم است تا در صورت وارد شدن ضربه هم آسیب نبیند.

کارشناسان ما به صورت همه روزه خدمات خود را ارائه می دهند و برای شما مشاوره رایگان آماده کرده‌اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما باشند بنابراین فرصت را از دست ندهید و از آن استفاده کنید.