کاشی دستشویی کوچک با زیبا ترین طرح های ممکن در بازار جهانی

کیفیت عالی و ظاهر زیبای انواع کاشی دستشویی کوچک با زیبا ترین طرح های ممکن در بازار جهانی مهمترین دلایل کاربرد زیادی این محصول است.

کاشی دستشویی کوچک با زیبا ترین طرح های ممکن در بازار جهانی

کاشی دستشویی کوچک

کاشی دستشویی کوچک از مصالح ساختمانی مورد نیاز برای ساخت دستشویی در ساختمانهای مسکونی و عمومی کاشی است که شکل های مختلفی دارد.

یکی از پرفروش ترین آنها کاشی دستشویی کوچک می باشد و به روش های مختلف تولید می شود که بر کیفیت و قیمت آن تاثیر گذار است.

یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده کاشی دستشویی کوچک خاک رس است که ناخالصی ها و رنگدانه های ریز از آن جدا می شود و سپس آسیاب می شود تا برای مرحله پخت آماده گردد.

در مرحله بعد مواد به همراه مقداری آب مخلوط شده و گل به دست می آید و در صورت نیاز مقداری مقداری اکسید کروم به گل اضافه می شود.

سپس وارد مرحله قالب گیری شده و پس از بررسی در آزمایشگاه در قالب های مخصوص قرار گرفته و تحت فشار و پرس شکل گرفته و سپس از قالب خارج می شود.

بعد از آن مواد وارد تونل هوای گرم شده تا رطوبت گل از بین رفته و کاملا خشک شود که مرحله مهمی است؛ زیرا ممکن است اگر کاشی کامل خشک نشود، ترک برداشته و آسیب ببیند.

در مرحله دیگر گل خشک شده در طی دو مرحله و تحت درجه حرارت بالا پخته می شود تا مواد آلی آن از بین رفته و حالت شیشه ای به خود بگیرد.

در نهایت برای لعاب دادن آماده می شود تا سطح صاف و صیقلی پیدا کند و بعد از درجه بندی وارد بسته بندی های مناسب شده و روانه بازار می گردد.

کاشی دستشویی کوچک ممکن است مراحل پخت آن در کارخانه های مختلف با هم تفاوت داشته باشد و از این رو کیفیت کاشی ها با هم فرق دارد.

مثلا اگر کاشی دستشویی حرارت مناسب ببیند، استحکام و دوام زیادی خواهد داشت به خوبی می‌ تواند در مقابل رطوبت و حرارت مقاومت از خود نشان داده و این عوامل باعث رونق بازار خرید و فروش کاشی دستشویی کوچک می شود.

البته علاوه بر کیفیت، زیبا و شیک بودن ظاهر کاشی دستشویی هم بر میزان فروش آن تاثیر دارد و معمولا کاشی کوچک برای دستشویی با متراژ و وسعت کوچک مناسب تر است تا آن را بزرگ تر جلوه دهد.

همچنین کاشی ها قابلیت شست و شو داشته و در برابر مواد شوینده، جرم گیر و سفید کننده ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و آسیب نمی بیند؛ علاوه بر این به سرعت تمیز شده و کیفیت اولیه خود را به دست می آورد.

از زیباترین طرح های کاشی دستشویی کوچک می توان به نوع سه بعدی یا گل برجسته اشاره کرد که از نظر ظاهر بی نظیر بوده و شکل و مناظر بسیار زیبایی دارد و شاید بتوان گیفت از پرفروش ترین انواع کاشی است.

در بازار با طیف وسیعی از رنگ و طرح های کاشی دستشویی روبرو می شوید و دستتان در انتخاب این محصول باز بوده و با خیال راحت می توانید مطابق با سلیقه خود یا فضای دستشویی کاشی را انتخاب کنید.

کاشی ها از نظر قیمت هم با هم تفاوت دارند و گاهی بسیار گران است و در مواردی نرخ مناسب و ارزان تری دارد و از این جهت همه مشتریان بر اساس بودجه خود می توانند کاشی دلخواه را خریداری کنند.

برخی از برندهای کاشی کوچک ناشناخته بوده ولی با اینکه محصول تولیدی آنها از نظر کیفیت با برندهای شناخته شده در یک راستا است، خریدار کمتری دارد و رونق فروش آنها هم کمتر از برندهای معتبر است.

از این رو همیشه معتبر بودن یا نبودن کاشی نمی تواند کیفیت آن را تعیین کند، هر چند بر قیمت گذاری تاثیر زیادی دارد.

یادتان باشد که در هنگام خرید کاشی علاوه بر قیمت آن حتما عوامل دیگری مانند کیفیت، وزن، اندازه و برند محصول را هم در نظر داشته باشید.

کاشی دستشویی سه بعدی

کاشی دستشویی سه بعدی حتما شما هم در بازار با طرح ها و رنگ های گوناگون و زیبای انواع کاشی دستشویی مواجه شده اید و با آن آشنا هستید؛ در این راستا یکی از جدیدترین و زیباترین انواع کاشی که با طرح و شکل زیبای خود توانسته است خریداران زیادی را جذب کند.

کاشی دستشویی سه بعدی است، البته نسبت به انواع دیگر کاش کمتر در بازار دیده می شود، اما با این حال در بسیاری از فروشگاه ها موجود بوده و قابل تهیه است.

بیشترین خریداران به سراغ کاشی هایی می روند که به خوبی شسته شود و رنگ و کیفیت آن پس از تماس با شوینده حفظ شود.

امروزه کاشی دستشویی سه بعدی با ابعاد بزرگ رایج و به اصطلاح مد شده است و خریداران بیشتری دارد و البته بیشتر مناسب دستشویی هایی با متراژ زیاد است.

اغلب این کاشی ها با ترکیباتی ساخته می شود که بتواند حرارت بالا و رطوبت زیاد را تحمل کند و ظاهر آن آسیب نبیند.

گاهی این مدل کاشی از خاصیت ضدباکتری برخوردار است و از نظر بهداشتی تایید شده است.

از تنوع در طرح و مناظر کاشی دستشویی سه بعدی هر چه گفته شود، باز هم کم است و هر کدام به طریقی خریدار را در انتخاب دچار تردید می کند و کار تصمیم گیری برای او سخت می شود و این به دلیل ظاهر زیبای مناظر کاشی است.

این ویژگی های ذکر شده باعث می شود طرفداران کاشی روز به روز بیشتر شود و بر رونق بازار خرید و فروش آن افزوده گردد.

کارخانه های تولید کننده پس از ساخت این محصول به طور مستقیم به عرضه محصول خود در بازار می پردازند یا اینکه محصولان را از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور توزیع می کنند و برای خرید می توان به آنها مراجعه کرد.

البته این تنها راه خرید و فروش کاشی سه بعدی نیست و به صورت مجازی هم انجام می گیرد که اتفاقا رواج گسترده تری هم دارد.

سایت حاضر هم یکی از فروشندگان این محصول با بهترین کیفیت و قیمت ارزان است و شما می توانید با مراجعه به این مرکز از تماشای این کاشی های زیبا لذت ببرید و سپس نوع دلخواه را انتخاب کنید و سفارش دهید.

اگر برای خرید این کاشی به عمده فروشی ها و دیگر مراکز مراجعه کنید و از قیمت آگاه شوید، حتما متوجه تفاوت قیمت زیاد با محصولات مجموعه ما خواهید شد و لحظه ای از خرید این مرکز دچار تردید نمی شوید.