بازار توزیع سرامیک شیشه ای کف با قیمت ارزان

سرامیک شیشه ای کف سالن : مدرنیته و معماری جدید هر روز به دنبال روشی نو برای جلوه بخشیدن به فضای داخل و بیرون ساختمان است. متریال‌هایی کارآمد که در عرض مدت زمانی کوتاه صنعت ساختمان سازی را دگرگون می کنند و زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهند.

یکی از جذاب ترین و جدیدترین متریال‌هایی که در چند سال اخیر به وفور مورد توجه معماران قرار گرفته است، سرامیک شیشه ای است. نوعی سرامیک مخصوص از جنس شیشه که به دلیل منعکس کردن نور فضای شما را روشن تر و زیباتر نشان می دهد.

جنس سرامیک شیشه ای برای ساخت از شیشه‌های نشکن و مقاومی به نام سکوریت و لمینت استفاده می شود. این شیشه‌ها در برابر فشار، ضربه و حرارت بسیار مقاوم هستند و این موضوع موجب می شود برخلاف ظاهر شیشه ای که دارند، از استحکام فوق العاده ای برخوردار باشند.

این نوع سرامیک ها یکی از زیباترین و جدیدترین متریال‌ها در طراحی داخلی است. این متریال نمای ویژه و شگفت انگیزی در فضای شما ایجاد می کند( طرح گل یخ ) و امکان نصب آن در قسمت‌های مختلف ساختمان نیز وجود دارد. تترافرم یکی از برترین تولید کنندگان شیشه و پارتیشن شیشه ای در ایران است با رنگ های مختلف ( سبز آبی ، سفید ، قرمز و …) که شما می توانید محصولات مورد نظر خود را به این شرکت سفارش دهید و از خدمات بی نظیر آن برخوردار شوید.

امروزه بسیاری از معماران برای طراحی فضاهای آرام بخش و خاص از سرامیک شیشه ای و شیشه رنگی استفاده می کنند. در این مقاله از تترافرم می توانید بیشتر با ویژگی‌های منحصر به فرد سرامیک شیشه ای آشنا شوید.

  • به نوعی پوشش تزئینی گفته می شود که برای کف و دیوارها و طرح نما مورد استفاده قرار می گیرد. این سرامیک‌ها درواقع از جنس شیشه هستند و از ترکیب خاک رس، ماسه و فلدسپار تولید می شوند. فرآیند ساخت این سرامیک‌ها به گونه ای است که موجب می شود مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت داشته باشند. شفاف بودن سطح این سرامیک‌ها موجب می شود تا فضا بسیار بزرگ تر و روشن تر به نظر برسد. این سرامیک‌ها در دو نوع شفاف و مات تولید می شوند و طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند. این موضوع موجب می شود که با هر نوع دکوراسیونی سازگار باشد و فضای منحصر به فردی در محیط منزل یا محل کار شما ایجاد کند. یکی از مهم ترین کاربردهای آن ، استفاده از آن برای فضای بین کابینتی است. این موضوع موجب زیبایی فوق العاده ای در فضای آشپزخانه می شود. شما می توانید این سرامیک‌ها را در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی استفاده کنید.
  • زیبایی سرامیک شیشه ای خیره کننده است یکی از مهم ترین ویژگی‌های آن زیبایی و جذاب بودن آن است که طراحی کف و دیوارهای خانه و محل کار شما را به روشی متفاوت و خاص جذاب می کند. امکان استفاده از این سرامیک‌ها هم در سراسر یک دیوار و هم در بخشی از آن وجود دارد و این موضوع موجب می شود تا امکان معماران بتوانند طرح‌های خلاقانه ای با این سرامیک‌ها خلق کنند.
  • ایمنی بالایی دارد بسیاری از افراد بر این باور هستند که مقاومت پایینی دارند، اما بهتر است در بدانید که این موضوع صحت ندارد. زیرا این سرامیک‌ها با استفاده از شیشه‌هایی از جنس لمینت و سکوریت ساخته می شوند و از چند لایه پنل تشکیل شده اند، از همین رو بسیار مقاوم هستند. از طرف دیگر پنل‌های سرامیکی داخل چارچوب آلومینیوم قرار می گیرند و این موضوع موجب بیشتر شدن مقاومت آن‌ها می شود.
  • تمیز کردن سرامیک شیشه ای راحت است سطح آن معمولاً به گونه ای پرداخت می شود که هم حالتی مات و هم براق دارند. مات بودن این سرامیک‌ها موجب می شود تا لکه و کثیفی را کمتر نشان دهند. به علاوه این پنل‌های شیشه ای معمولاً در برابر لکه و کثیفی بسیار مقاوم هستند. به هر حال تمیز کردن آن ها بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید با استفاده از یک دستمال و مقداری شیشه پاک کن سطح آن را از هر گونه آلودگی تمیز کنید.
  • در ابعاد متنوعی تولید می شود یکی از بزرگ ترین ویژگی این نوع تنوع در ابعاد آن است که می توانید با توجه به قسمت‌های خانه با اشکال و اندازه‌های دلخواه سفارش بدهید. درواقع امکان سفارش و طراحی این سرامیک‌ها در ابعاد و متراژهای دلخواه نیز وجود دارد.
  • فضای شما را روشن و نورانی می کند درواقع مجموعه ای از چند شیشه رنگی است که برای تزئین دکوراسیون استفاده می شود. این شیشه‌های رنگی نور را در فضا منعکس می کنند و موجب می شوند که فضای شما روشن تر و نورانی تز از آن چیزی که هست به نظر برسد.

بازار توزیع سرامیک شیشه ای کف با قیمت ارزان

بررسی موارد استفاده از سرامیک مرغوب

بررسی موارد استفاده از سرامیک مرغوب تقسیم بندی سرامیک ها سرامیک ها را به طور کلی در 2 دسته تقسیم بندی می کند سرامیک هایی که دارای سطح براق هستند و سرامیک های سطح آنها مات است. انواع سرامیک ها را با توجه اطلاعاتی که بر روی بسته بندی آنها درج شده است می توان تشخیص داد که به صورتی کلی همه سرامیک ها در هر نوع و نمونه ای در 4 دسته از نظر کیفیتی قرار می گیرند و آنها را با نام های سرامیک درجه 1 تا درجه 4 می شناسیم. اطلاعاتی که روی بسته بندی ها نوشته شده و باید به آنها دقت کنیم عبارتند از: درجه کیفیتی PEI میزان جذب آب ضرب اصطکاک مقاومت در برابر یخ زدگی چند رنگ بودن سرامیک مورد نظر مواردی که در لیست بالا گفتیم مواردی هستند که در زمان خرید بهتر است که به آنها توجه داشته باشید.

  • سرامیک شیشه ای انقلابی بزرگ در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد کرده است و امروزه بسیاری از ساختمان‌های مسکونی، هتل‌ها، کافه‌ها، مراکز تجاری، گالری‌ها و رستوران‌ها با استفاده از این سرامیک‌ها طراحی می شوند. همان طور که پیش تر نیز گفته شد یکی از مهم ترین کاربردهای سرامیک شیشه ای تزئین فضای بین کابینت‌های است. از طرف دیگر معمولاً از این سرامیک‌ها برای تزئین کانتر آشپزخانه و کاشی‌ها نیز استفاده می شود این سرامیک‌ها درواقع شیشه رنگی هستند که با شرایطی خاص و منحصر به فرد تولید شده اند و در طراحی فضاهای لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. از طرف دیگر این سرامیک‌های جذاب به عنوان دیوار پوش و یا حتی تزئین کف ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گرند و موجب بازتاب نور در فضا می شوند.
  • سرامیک ها در صنایع نظامی استفاده می شوند سرامیک تکنیکی می گویند و کاربرد های زیادی از این سرامیک ها در صنایع نظامی می شود، ولی مهم ترین مورد مصرف این سرامیک ها برای سامانه های زرهی در صنایع نظامی – دفاعی است. خواص منحصر به فرد این سرامیک ها باعث می شود که وسایل بسیار مفیدی برای تجهیزات دفاعی باشند، این خصوصیات عبارتند از: داشتن وزن پایین تحمل دماهای بسیار بالا اصطکاک پایین و مقاومت بالا در برابر سایش، خوردگی و سختی قدرت مقاومت بالا در برابر ضربه در مقیاس بالستیک از طرف بعضی از مواد سرامیکی برای فعالیت های نظامی و تجهیزات و کاربرد های زرهی بسیار منایب هستند که این مواد عبارتند از: ” کاربید سیلیسیم، کاربید بور، آلومینا و همچنین تعدادی از کامپوزیت های سرامیکی” در بین موادی که گفتیم آلومینا یکی از پرکاربردترین این مواد است و برای ساخت جلیقه محافظ از آن استفاده می شود، دلیل استفاده از این مواد این است که الومینا علاوه بر این که قدرت سختی و مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه دارد، از طرفی این سرامیک دارای خواص لاستیکی مانند است و خارج از همه این موارد آلومینا به لحاظ تجاری خیلی راحت به دست می آید و در دسترس است. در ادامه تجهیزاتی که با استفاده از سرامیک ساخته می شود و در صنایع نظامی کابرد دارد را برای شما معرفی می کنیم.(جلیقه ضد گلوله ، جلیقه محافظ، استفاده در ساخت زره خودروها ، در تجهیزات نظامی هواگرد )

کاربرد های دیگر سرامیک های شفاف در وسایل نظامی استفاده از این تجهیزات به جای شیشه در هواگردها استفاده برای دوربین های مدار بسته دام موشک ها استفاده برای پنجره های لیزر لنز های هواگردهای نظامی کاربرد در صنعت الکترونیک به عنوان نیمه هادی قابل استفاده در اسکنر پنجره ای زره های سفاف پنجره های مادون قرمز

  • سرامیک در پزشکی چه کاربرد های دارد؟

یکی از نزدیک ترین کاربرد های سرامیک در پزشکی بیشترین ارتباط را با انسان دارد، استفاده از قطعات سرامیکی در بدن انسان است، به سرامیک هایی که در بدن انسان استفاده می شود بیو سرامیک (Bio Ceramic) گفته می شود. این دسته از سرامیک ها توانستند کمک های زیادی به بشر بکنند و از این رو امروزه این سرامیک ها بسیار پر استفاده و مفید هستند. البته بهتر است بدانید که استفاده از مواد مختلف و ایمپلنت سابقه ی تاریخی بسیار بالایی دارد پیشینه ی آن به دوره قبل از میلاد مسیح بر میگردد.اولین موادی که برای ایمپلنت استفاده می شد برنج و مس بود، ولی از آنجایی که این دو ماده از بین میرفتند و خورده می شدند. دانشمندان عرصه پلیمر سعی کردند که این ایراد را با استفاده پلیمر برطرف کنند و همچنین فعالین در زمینه متالوژی با استفاده از آلیاژ های جدید و روش های تازه سعی کردند تا ماده جدیدی پیدا کنند که بتواند در صورت لزوم در بقیه عمر فرد مورد نظر در بدن او بماند که همین مسئله باعث می شد که پلیمر ها و قطعات ارتوپدی آلیاژی نتوانند از آن مقاومت قبلی برخوردار باشند. خلاصه مطلب به این صورت بود که روی مواد مختلف گذشتند تا به سرامیک رسیدند.

البته باید این موضوع را در نظر داشت که هر ماده ای که در بدن قرار می گیرد حالت کاملا خنثی ندارند. ولی خب موضوعی که در این جا مطرح می شود این است که: “سرامیک به دلیل خوارص فیزیکی که دارد خوردگی بسیار پایینی دارد و همچنین پیشرفت تکنولوژی در این خصوص باعث شده است که سرامیک های استفاده در بدن کاملا زیست سازگار باشند”

  • از سرامیک در کدام قسمت های بدن استفاده می شود؟

تقریبا بسته به محل مورد نظر که برای درمان مد نظر است می توان از سرامیک ها استفاده کرد، به عنوان مثال از سرامیک به عنوان ایمپلنت در موارد زیر استفاده می شود:

زانوی ارتو پدیکجایکزین استخوان های از بین رفتهاستفاده به عنوان دریچه قلب مصنوعیاستفاده به عنوان دنداناستفاده به عنوان استخوان فک در مواردی که فک دچار آسیب شدید شده است.جایگذاری به عنوان پی های مصنوعیاستفاده به عنوان مفصل ران

بررسی تاثیر گذارترین موارد بر قیمت سرامیک

درجه کیفی سرامیک

بدیهی است هر چه درجه کیفی سرامیک پرسلان بالاتر باشد به همان میزان نیز قیمت سرامیک پرسلان بالاتر است. تولید کنندگان کاشی و سرامیک به طور کل طرح‌های خود را در درجه بندی‌های مختلف تولید می‌کنند که این درجه بندی‌ها بر اساس مرغوبیت مواد اولیه، لعاب دهی و پرداخت نهایی سرامیک پرسلان تعیین می‌شود.

طرح و نقش سرامیک

هر چه طرح و نقش سرامیک پرسلان بهتر و با کیفیت تر باشد امکان تاثیر گذاری آن بر قیمت نیز زیادتر است. اخیرا برخی از کارخانجات کاشی و سرامیک مانند سرامیک پالرمو امکاناتی را فراهم آورده اند که شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. انتخاب این نوع طرح‌ها در قیمت سرامیک پرسلان تاثیر گذار خواهند بود.

سایز بندی سرامیک ها

60 در 60

100 در 100

10 در 20

30 در 30

و …

قیمت سرامیک نما

سرامیک پرسلان نما به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های پوششی برای ساختمان‌ها و بناها به کار گرفته می‌شود و امروزه توانسته است جایگزین مناسبی برای سنگ نما و آجر نما سفید باشد که مقاومت کمتری در برابر فرسایش و سرمازدگی دارد. قیمت سرامیک پرسلان نما با توجه به طرح و مدل انتخابی شما کم و زیاد می‌شود. توجه به این نکته ضروری است که سرامیک نما با دو روش خشک و تر قابلیت نصب دارد.

روش تر همان استفاده از چسب کاشی برای چسباندن سرامیک است. توجه داشته باشید که جدا کردن کاشی و سرامیکی که با چسب نصب شده است بسیار سخت است پس در انتخاب خود دقت نمایید تا بعد مجبور به صرف هزینه زیاد برای کندن و جایگزینی کاشی و سرامیک نشوید.

در روش خشک لازم است سرامیک با استفاده از پایه هایی روی دیوار فیکس گردد. برای این روش لازم است سرامیک پرسلان دارای پنل هایی برای نصب بر روی پایه نصب شده باشد.

بررسی موانع و چالش های صادرات سرامیک

بررسی موانع و چالش های صادرات سرامیک نتایج پژوهش نشان می دهد که علت اصلی بی ثباتی و کندی در فرایند صادرات صنعتی ، عوامل پولی در نظام قیمت ها از جمله نرخ های نا مناسب ارزی و قیمت های ارزان صادراتی می باشد. صادر کنندگان فقط بر عامل قیمت ارزان تکه کرده و از سایر عوامل مزیتی مانند کیفیت در محصول و نوع واسطه کانال توزیع در استراتژی بازاریابی بین الملل خود بهره ای نداشته اند. سیاست های دولت نیز در زمینه نرخ ارز،پیمان ارزی و واردات در مقابل صادرات، از اثربخشی در توسعه صادرات در این صنعت برخوردار نبوده و نتوانسته خصلت تضایفی را در مجموعه سیستمی فعالیت ها ایجاد کند. برای دستیابی به هدف های صادراتی افق در سال 1400، تغییر و تحول ساختاری مهمی در شرکت های صنعتی و سایر سطوح مختلف اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی در جامعه لازم به نظر می رسد و این تغییر و تحول فقط با برقراری وفاق ملی بین دولت و شرکت های صنعتی در راستای تأمین منافع بلند مدت جامعه و راهبرد های پیشرو در شناسایی و به کارگیری تضایفی عوامل تأثیرگذار امکان پذیر است. وجود سازمان ها و نهادهای پیشرفته و در نتیجه خط مشی ها و مدیریت های کارآ مسیر دستیابی به هدف ها را هموار می کند.

چه عواملی بر کیفیت سرامیک تاثیر دارد؟

عوامل مختلف بر روي كيفيت لعاب مصرفي در توليد كاشي كف ديوار، با به كارگيري دو روش طراحي آزمايش فاكتوريل و تاگوچي، مورد بررسي قرار گرفته است. با توجه به صنعتي بودن پروژه، انگوب و بدنه پخته (بيسكوييت) خام كاشي ديواركف از يكي از كارخانجات داخلي تهيه شده و سپس لعاب مناسب در شرايط مختلف از نظر اندازه ذرات دوغاب، ميزان افزودني، دما و زمان پخت تحت عمليات حرارتي مناسب قرار گرفتند. و سپس نمونه ها تحت برخي آزمايش هاي كنترل كيفيت متداول در صنعت كاشي كف ديوار نظير شوك حرارتي، اتوكلاو، لك پذيري و آزمايش سختي مطابق با استانداردهاي ملي ايران قرار گرفتند. با مطالعه تغييرات عوامل تاثير گذار بر كيفيت لعاب به دست آمده مشخص شد كه در محدوده مورد بررسي آزمايشات و با روش فاكتوريل بهترين نمونه لعاب داراي بيشترين اندازه ذره، بيشترين درصد افزودني، كمترين دما و كمترين زمان مطابق با استاندارد كاشي كف مي باشد و در روش تاگوچي، نمونه اي با بيشترين اندازه ذره، بيشترين درصد افزودني، بيشترين دما و بيشترين بيشترين زمان به عنوان نمونه تهيه شده در شرايط بهينه معرفي مي شود. در اين راستا، از آنجا كه در صنعت هدف رسيدن به حداقل زمان توليد و كاهش هزينه توليد، مي باشد. در نتيجه نمونه اي با بيشترين اندازه ذره، بيشترين درصد افزودني، كمترين بيشترين دما و كمترين زمان به عنوان مناسب ترين نمونه صنعتي پيشنهاد ميشود.

عرضه مستقیم سرامیک شیشه ای کف با کیفیت

عرضه مستقیم سرامیک شیشه ای کف با کیفیت خرید اینترنتی کاشی شیشه ای در هنگام انتخاب و خرید اینترنتی از سرام پخش این نکته را در نظر بگیرید که کاشی شیشه ای یک محصول منحصر به فرد است که نمی توان آن را با کاشی های استاندارد سرامیک و یا پرسلان مقایسه کرد. گستره انتخاب های رنگ کاشی موزاییک شیشه ای تقریباً بی حد و حصر است. این فراوانی به شما اجازه می دهد تا گزینه های زیادی را برای طراحی و ترکیب به پروژه های کاشی کاری اضافه شود. با توجه به ماهیت بازتاب نور، خرید تایل شیشه ای کمک می کند تا فضای شما را روشن تر کند و فضا را بزرگتر از آن چیزی که هست، نشان دهد. در فروشگاه آنلاین سرام پخش می توانید انواع کاشی شیشه ای از برندهای معتبر ایرانی به صورت آنلاین خریداری نمایید.

مرکز خرید سرامیک شیشه ای کف درجه یک

شرکت دیناسرام تلفیقی از دانش، تخصص و تجربه می باشد، که فعالیت بین المللی خود را در قالب مشاوره تخصصی، در تولید، فروش و خرید انواع کاشی وسرامیک، تحت برند آغاز کرده است. در همین راستا، تلاش بسیاری را در جهت رضایت مشتری، ارتقا کیفیت محصولات، خدمات و تامین منافع استفاده کنندگان از محصولات انجام داده است.

فروش سرامیک شیشه ای کف به صورت مستقیم

فروش سرامیک شیشه ای کف به صورت مستقیم کاشی سرام

برای اطلاع از قیمت سرامیک شیشه ای با آقای فرقانی تماس بگیرید:

02188009099 آقای فرقانی