توزیع مستقیم کاشی 3 بعدی با کیفیت تضمینی

از زمان های قدیم کاشی ها کاربردهای بسیاری در زندگی انسانها داشته اند و برای تزئینات ساختمان ها و اماکن عمومی و مذهبی به کار می رفته اند. دلیل این استفاده نظافت آسان، عایق بودن در برابر رطوبت، مقاومت در برابر حرارت و دماهای بالا تا 100 درجه سانتی گراد، مقاومت در برابر سایش، زیبایی و بسیاری از موارد دیگر است. ما به تازگی نسل جدیدی از کاشی وارد بازار شده که علاوه بر موارد فوق ویژگی های خاص بسیاری دارد. این کاشی که برای اولین بار در ایران تولید شده است و دارای طرح های جذاب و خیره کننده ای می باشد کاشی 3 بعدی نامیده می شود که بسیار زیبا و منحصر بفرد است.

توزیع مستقیم کاشی 3 بعدی با کیفیت تضمینی

تولید سالانه کاشی در ایران چقدر است؟

تولید سالانه کاشی در ایران چقدر است؟ ایران به عنوان پنجمین تولید کننده و صادرکننده عمده کاشی و سرامیک توانسته است به موفقیت های زیادی برسد. به دلیل فعالیت ها و تلاش های زیاد در صنعت کاشی، می توان گفت بعد از ۴۰۰ سال رنگ ها در کاشی حس می شود. صنعت ساختمان یکی از صنعت های پویا در کشور است و نیاز به رشد و توسعه مستمر دارد. با این که این روزها این صنعت در حال در جا زدن است ولی در رکود دائمی نخواهد ماند و با اتخاذ سیاست‌های مالی جدید در شوراهای پول و اعتبار رونق بیشتری خواهد یافت. با استفاده کردن از محصولات سبک در ساخت و ساز، می توان قیمت تمام شده ساختمان را پایین آورد و می توان گفت که رشد صنعت با این کارها و ایده ها اتفاق می افتد. صنعتگران متخصص در زمینه کاشی و سرامیک می دانند که ماندگاری در کیفیت است و در این مورد تلاش های بی بدیلی انجام می دهند. ظرفیت تولید کاشی و سرامیک در کشور بالغ بر ۷۰۰میلیون متر مربع است اما سال گذشته حجم تولید کشور به ۴۵۰میلیون متر مربع رسید و حدود نیمی از آن صادر و مابقی در بازار داخل استفاده شد.

آشنایی با پارامتر های تعیین قیمت انواع کاشی

کف های ساخته شده از کاشی و سرامیک طرح پاركت تقریباً برای هر نوع اتاق مناسب هستند، از جمله برای مناطق پر رفت و آمدی مانند راهرو،کف راه پله، آشپزخانه، حمام یا اتاق نشیمن. همچنین دیوارهای کاشی شده به نوبه خود یک نمای چشمگیر برای آشپزخانه یا حمام محسوب می شوند. کاشی و سرامیک طرح نما که نظم خاصی را به بیننده القا می کند و سبب می شود فضا شیک و کلاسیک به نظر برسد.کاشی پشت کابینت که می تواند فضای خالی بین کابینت ها را پوشش دهد و جلوه خاصی به آشپزخانه شما بدهد و همچنین رنگ های مختلف کاشی از رنگ های روشن گرفته تا سبز آبی سبب ترغیب افراد به خرید کاشی می شود.

همه این کاربردهای کاشی باعث می شود مشتریان با حجم چشمگیری از طرح ها برای انتخاب و خرید کاشی سرامیک مواجه شوند.اما چه عواملی در تعیین قیمت کاشی موثر است؟

امروزه کاشی و سرامیک در اشکال و طرح‌های مختلف با استفاده از متریال‌ها و مواد اولیه متفاوتی در کیفیت‌های مختلف ساخته می‌شود. هر یک از این پارمترها می‌توانند عاملی تاثیر گذار در قیمت کاشی و سرامیک باشند.پیش از هر چیز چیستی کاشی و سرامیک در قیمت آن تاثیر گذار است. کاشی و سرامیک در دسته بندی‌های مختلفی مانند کاشی دیوار، کاشی کف با عناوینی همچون کاشی، سرامیک، پرسلان، اسلب و غیره دسته بندی می‌شود. کاشی‌های دیوار به طور کل از ظرافت بیشتری برخوردار هستند و دارای تنوع طرح و رنگ بیشتری هستند در نتیجه ممکن است کاشی‌های دیوار گران تر از کاشی‌های کف برای شما تمام شود. حتی جایگاه کاربرد کاشی و سرامیک مانند کاشی‌های ضدآب و استخری یا سرامیک‌های پرسلانی پارکینگ‌ها هم می‌تواند در قیمت گذاری تفاوت ایجاد نماید.

جنس کاشی و مواداولیه: جنس کاشی و مواد اولیه یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت کاشی و سرامیک است. کاشی و سرامیک از موادی همچون خاک، فلزات، شیشه، پلاستیک، مواد بازیافتی و غیره تهیه می‌شود. کاشی‌های تهیه شده از مواد بازیافتی با توجه به در دسترس بودن مواد اولیه قطعا نسبت به سایر کاشی هایی که مواد اولیه آنها از معادن استخراج می‌شود قیمت پایین تری دارد. یکی از گرانترین کاشی‌ها تایل‌های شیشه ای است که طرح‌های جذاب و بی بدیلی را در دکوراسیون ایجاد می‌نماید.

کیفیت کاشی: کاشی و سرامیک بر اساس کیفیت مواد اولیه و کیفیت تولید و پخت دارای درجه بندی‌های متفاوتی است. که این درجه بندی‌ها روی قیمت تاثیر گذار است. شما می‌توانید کاشی و سرامیک درجه دو را با قیمتی پایین تر نسبت به کاشی‌های درجه یک خریداری نمایید که به لحاظ طرح و رنگ یک سان است اما در کیفیت پایین تر از آن است و دوام کمتری دارد.و همچنین سایر درجه بندی‌های که هر چه شماره درجه بالاتر باشد کیفیت آن کمتر است.

طرح و رنگ کاشی: به طور کل قیمت‌گذاری کاشی‌ها بر اساس ساده و تزیینی بودن آنها می‌تواند متفاوت باشد. هر چه طرح و نقش یک کاشی بیشتر باشد و از ظرافت بیشتری برخوردار باشد یا از رنگ‌های بیشتری در ساخت و چاپ طرح آن استفاده شده باشد به همان اندازه قیمت آن ممکن است نسبت به سایر کاشی و سرامیک گران تر باشد.

کسب درامد از صادرات کاشی به کشورهای همسایه

کسب درامد از صادرات کاشی به کشورهای همسایه صادرات کاشی و سرامیک به کشورهای همسایه ایران مانند عراق، ارمنستان، گرجستان، روسیه، ترکیه، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، کویت، عمان، امارات، ترکمنستان و حتی کشورهای دور دست همچون کشورهای اروپایی یا افریقایی یک تجارت پردرآمد غیر نفتی برای کشور عزیزمان ایران می تواند باشد. صادرات کاشی یکی از بیزینس ها و تجارت هایی هست که می تواند درآمد بسیاری برای تولیدکنندگان صنعت کاشی در ایران داشته باشد و در کنار این درآمد به رونق اقتصادی ایران قدرت مضاعف بخشد.در ایران تعداد زیادی کارخانه هستند که دارای مجوز صادرات کاشی و سرامیک هستند، اما تمامی این کارخانه ها نمی توانند محصول با کیفیت را تحویل مشتری بدهند. معمولا طرح هایی که برای صادرات به کشورهای دیگر تولید می شوند تفاوت چشمگیری با سلیقه مشتریان داخلی دارند. از این رو بسیاری از کارخانجات، برخی از خط های تولید کاشی و سرامیک خود را به تولید محصولات صادراتی اختصاص داده اند و از آنجا که امکان صادرات محصولات درجه پایین به خارج امکان پذیر نیست بنابرین کارخانجات مجبورند تا محصولات درجه سه و پایینتر خود را با قیمتی پایین به استانهای مرزی بفروشند.

چند راهکار مهم برای تشخیص کاشی درجه یک

درجه بندی کاشی و سرامیک در چهار سطح درجه یک، درجه دو، درجه سه و درجه چهار انجام می‌گیرد. البته بعضاً کاشی و سرامیک درجه پنج هم در بازار موجود است. عمل درجه‌بندی سرامیک و کاشی عموماً درون کارخانه و در شش مرحله انجام می‌گیرد و در موارد اندکی هم با ارسال نمونه محصولات به آزمایشگاه‌های خارج از کارخانه این کار انجام می‌شود. درجه هر کاشی نشان‌دهنده مرغوبیت آن، میزان عیب و نقصی که دارد و کیفیت محصول است. بهتر است بدانیم که ابعاد، ضخامت و مقاومت کاشی نیز در درجه‌بندی آن موثر هستند.کاشی و سرامیک از نظر کیفیت مواد اولیه و مرغوبیت تولید و مراحل پخت و همچنین نداشتن عیب و نقص در ظاهر، رنگ بندی و بسته بندی به درجات مختلف تقسیم می‌شود که این درجات توسط کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک روی بسته بندی آن درج می‌شود.نحوه تشخیص درجه سرامیک از روی کارتن کار سختی نیست و اگر شما اطلاعات کافی در رابطه با انواع درجه بندی کاشی و سرامیک داشته باشید به راحتی می‌توانید از روی بسته بندی درجه بندی کاشی و سرامیک مورد نظرتان را تشخیص دهید.

کاشی درجه یک کاشی و سرامیکی هستند که که هیچ یک از عیب‌های 13 گانه کیفیت سطح کاشی و سرامیک را نداشته باشند. البته ترک بدنه، ترک لعاب و لب پریدگی و گوشه پریدگی به شرطی که از فاصله یک متری قابل روییت نباشد در این عیوب قرار نمی گیرد. این نوع کاشی و سرامیک دارای بالاترین قیمت هستند و در رده کاشی و سرامیک صادراتی قرار می‌گیرد.کاشی و سرامیک درجه یک این نوع کاشی و سرامیک دارای بالاترین قیمت هستند و در رده کاشی و سرامیک صادراتی قرار می‌گیرد. کاشی و سرامیک از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته است و منشاء این صنعت را می توان در هنر سفالگری دانست و امروزه در صنعت ساختمان سازی و در مرحله نازک کاری ساختمان بسیار به کار گرفته می شود.

برای تشخیص سطح کاشی دو عد کاشی را از پهنا روی هم بگذارید و سپس با فشار دادن ان دو بر هم در صورتی که لق بزند متوجه ایراد کاشی می شویم.

برای اطمینان از خطوط آن دو کاشی را ازلبه کنار هم قرار دهید در این صورت میزان انحنا و یا فاصله بین آن کاملا مشهود است.

برای آزمایش مرغوبیت لعاب و ضریب انبساط و انقباض آن کافی است کاشی را برای مدت چند ساعت (درحدود 12ساعت ) در یخچال و یا فریزر قراردهیم آن گاه آن را بیرون آورده و در آب جوش بیاندازیم با وجود براینکه هرگز چنین اختلاف درجه حرارتی برای کاشی بوجود نخواهد آمد ولی اگر کاشی بتواند این اختلاف درجه حرارت را که چیزی در حدود 120 درجه سانتی گراد است تحمل نموده و لعاب روی آن ترک برندارد کاشی مرغوب می باشد برای اطمینان بیشتر این آزمایش را باید پنج یا شش بار انجام دهیم.

درجه مرغوبیت کاشی برمی گردد به عوامل ساخت کاشی از ابتدای تهیه خاک و گل و ترکیبات معدنی که از مهمترین مسائل در ساخت کاشی می باشد تا انتهای پخت کاشی.

عرضه بی واسطه کاشی 3 بعدی درجه یک

عرضه بی واسطه کاشی 3 بعدی درجه یک در بازار، قیمت کاشی سه بعدی مرغوب و با کیفیت گوناگون می باشد. این قیمت ها بر اساس اندازه، متراژ، کیفیت، نوع جنس به کار رفته، طرح و بسیاری دیگر از موارد طبق تعرفه مشخصی تعیین و سپس جهت فروش در بازار پخش می شود، همچنین این نوع کاشی طبق اندازه های استاندارد تولید می شود. در گذشته، از موکت و یا کاشی های ساده استفاده شده تا این که با پیشرفت صنعت مد و تکنولوژی کاشی های گوناگونی طراحی و تولید شده که یک نوع آن کاشی 3 بعدی مرغوب و با کیفیت می باشد. به دلیل آن که این نوع کاشی از زیبایی بسیاری برخوردار و ترند شده است، خرید آن به وفور صورت می گیرد. به همین خاطر، فروش استثنایی کاشی سه بعدی رنگ تیره برای اتاق خواب به صورت گسترده آغاز شده است.خرید کاشی و سرامیک در کشور ما به شیوه های متعددی اعمال می شود که نمونه ای از این موارد معاملات بدون واسطه است که در این میان بیشترین سود را خریداران بازار ها می برند. خرید کاشی و سرامیک و یا هر محصول دیگری وقتی در بازار ها با مشتریان زیادی مواجه باشد باید روش های خرید نیز راحت تر و در دسترس تر شود. مشتریان قبل از هر اقدامی برای معامله بهتر این است که اطلاعاتی در مورد محصولات و نحوه فروش شان به دست آورند تا در موقع خرید دچار شک و دو دلی نشوند. در این جا روش های خرید کاشی و سرامیک را ذکر می کنیم که عبارتند از:

1. خرید بدن واسطه کاشی و سرامیک

2. خرید اینترنتی کاشی و سرامیک

3. خرید سنتی کاشی و سرامیک

مرجع خرید کاشی 3 بعدی با کیفیت در تهران

کاشی و سرامیک سه بعدی که دارای طرح های بسیار زیبا و جذابی هستند ، در انواع طرح و نقش تولید می شوند و برای پوشش کف و دیوار مکان های مختلفی مثل فرودگاه ، مترو ،استخر ، رستوران، فضای مجتمع های تجاری، اتاق های پذیرایی بزرگ و همچنین در لابی هتل ها و ساختمان ها ، حمام، آشپزخانه و سالن پذیرایی مناسب بوده و روی پازل با قطعات سرامیکی 60*60 و 30*30 تولید و تحویل می گردد. مناظری طبیعی جنگل و آکواریوم ، مذهبی و … را در ابعاد مختلف مثلا در ابعاد 3/00 * 4/20 متر مربع برای اولین بار آماده عرضه به بازار می باشد که حتی در باور متخصصین فن هم نمی گنجد که ساخت ایران باشد. تاکید می شود ایران در صنعت کاشی سرامیک رتبه چهارم در جهان را دارد. سه بعدی بودن این محصولات آن ها را منحصر به فرد کرده و طرح هایی که دارند پس از نصب زیبایی محیط را بسیار افزایش می دهند.

مرجع خرید کاشی آشپزخانه مدرن یک فروشگاه معتبر است که این نمونه از مصالح ساختمانی را به طور عمده در بازار به فروش می رساند. از این رو تمام کسانی که در پی خرید تعداد زیادی از این کاشی های جدید و به روز مخصوص آشپزخانه هستند می توانند خرید خود از این محصولات را به طریق عمده انجام دهند و خریدی ارزان قیمت از کالاهای مورد نظر را به پایان برسانند.

پخش مستقیم کاشی 3 بعدی با قیمت مناسب

پخش مستقیم کاشی 3 بعدی با قیمت مناسب طرح های فراوان، بسیار زیبا و جذاب کاشی های سه بعدی باعث شده به عنوان کاشی سه بعدی دیوار در مکان های مختلفی مانند سالن های پذیرایی، آشپزخانه ها، حمام، سرویسهای بهداشتی، لابی ساختمانها، هتل و بیمارستانها،حتی استخر و فضای مجتمع های تجاری و همچنین سالن پذیرایی منازل کاربرد داشته باشد.عزیزانی که قصد خرید کاشی 3 بعدی با طرح های متنوع و با قیمت بسیار مناسب را جهت استفاده در دیوار های داخلی و نمای خارجی ساختمان دارند می توانند با کارشناسان مجرب ما در این باره در تماس باشند. مجموعه ما به طور مستقیم و بدون واسطه پخش مستقیم کاشی به سرتاسر کشور را با کیفیت مناسب بر عهده دارد.