کاشی استخری ابعاد بزرگ با قیمتی مناسب و کاملا مقرون به صرفه

در میان انواع کاشی بهتر است از کاشی استخری ابعاد بزرگ برای ساخت استخرهای وسیع استفاده کنید تا جلوه زیباتری داشته و شیک تر باشد.

کاشی استخری ابعاد بزرگ با قیمتی مناسب و کاملا مقرون به صرفه

کاشی استخری ابعاد بزرگ

کاشی استخری ابعاد بزرگ یکی از اولین عناصر طراحی که در استخر به چشم بیننده می آید، کاشی به کار رفته در ساخت آن است و باید در انتخاب آن دقت کرد تا استخر جلوه زیباتری داشته و همچنین آرامش بیشتری به افراد القا کند.

کاشی استخری ابعاد بزرگ در انواع مختلف چینی، سنگ طبیعی و شیشه ای تولید می شود که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارد.

کاشی های چینی استخر از مخلوط های متراکم و ریز خاک رس ساخته می شوند که ممکن است حاوی ماسه یا سنگ پودر شده، تخته سنگ، مرمر یا شیشه باشد.

سپس یک لعاب روی آن اعمال می شود و لعاب باعث ایجاد رنگ می شود و کاشی را در برابر آب غیرقابل نفوذ می کند، سپس کاشی را در کوره ای با دمای بالا می پزند تا سفت شود و تخلخل کمتری دارند.

کاشی چینی همچنین از نظر قیمت، کاشی چینی مقرون به صرفه ترین نوع است و به همین دلیل است که این نوع کاشی به طور گسترده در ساخت استخرها استفاده می شود.

این محصول دارای طیف گسترده ای از سبک ها بوده و حتی گاهی مانند سنگ طبیعی جلوه می کند و از رایج ترین کاشی ها برای ساخت استخر است.

مواد سازنده کاشی استخری سنگی از بلوک های استخراج شده از انواع مختلف سنگ هایی مانند گرانیت حاصل می شود که به اندازه کافی بادوام و غیرقابل نفوذ هستند تا به عنوان کاشی استخر استفاده شوند.

در این زمینه سنگ استخراج شده را به صورت مربع یا مستطیل برش می دهند که در مقایسه با نوع چینی خود گران تر است، ولی ظاهر طبیعی و زیبایی به استخر ارائه می دهد برای تمیز نگه داشتن آن نیاز به تلاش بیشتری است.

کاشی استخری شیشه ای ساخته شده از شیشه های ذوب شده تحت فشار زیاد است که از محبوب ترین انواع کاشی ها برای ساخت استخر است.

این محصول نوعی کاشی درخشان با سطحی صاف و رنگی یکنواخت و شفاف بوده یا دارای سطحی موج دار است که جلوه ای رنگین کمانی و فوق العاده جذاب ایجاد می کند و به ایجاد طراحی مدرن برای استخر کمک کند.

این نوع کاشی در زیر نور خورشید، کاشی می درخشد و ظاهری خیره کننده دارد و گاهی شامل فرم هایی با خطوط داخلی، نقش های مواج و ظاهری فلزی مانند در طلا، برنز و نقره است و بهترین گزینه برای استخر است.

زیرا در برابر آب غیر قابل نفوذ بوده و خاصیت ضد یخ زدگی دارد و توانسته است خریداران زیادی را جذب خود کند و فروش پررونقی دارد.

بیشتر کاشی‌ استخر به صورت ورقه‌ ای به‌دست می‌ آید که اندازه آن معمولا شش اینچ مربع است و اغلب این کاشی ها با پشتی مشبک همراه است که کار کاشی را آسانتر می کند تا به طور منظم روی دیواره های استخر نصب می شود.

این ماده به چسباندن کاشی به مواد چسبنده مانند دوغاب کمک می کند و آن را به دیواره های استخر به خوبی ثابت می کند، همچنین خطوط نازک را بین هر ورق کاشی پر می کند تا ظاهری جذاب و یکنواخت داشته باشد.

اکثر اشکال کاشی استخری ابعاد بزرگ مربع یا مستطیل هستند، ولی ممکن است منحنی، گرد، کروی هم باشند و از دیگر ویژگی های اصلی کاشی استخر دوام آن است.

کاشی استخر بر خلاف کاشی حمام یا آشپزخانه، کاشی های استخر به طور خاص برای مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید، تغییرات شدید دما ساخته می شود.

همچنین این محصول مناسب برای قرار گرفتن مداوم در معرض محیط آبی و تماس مداوم با مواد شیمیایی خشن که معمولا برای حفظ آب استخر استفاده می شود، است و کاربرد دارد.

یکی دیگر از مزیت های کلیدی کاشی استخر این است که می توان آن را به راحتی تمیز کرده و تنها با یک برس تمیز می شود.

سطح صاف و غیر متخلخل این کاشی باعث می شود که زباله ها و آلودگی ها تجمع پیدا نکند و از بین برود و به پاک کردن زباله های شناور از سطح آب کمک می کند تا استخر بهداشتی و تمیز بماند.

کاشی استخر شش ضلعی

کاشی استخر شش ضلعی پوشش استخر با کاشی استخر شش ضلعی مدتهاست که به عنوان بهترین پوشش برای استخرهای شنا در نظر گرفته می‌ شود و هیچ گاه قدیمی به نظر نمی آید و به اصطلاح از مد نمی افتد.

این کاشی ها به دلیل ظاهر زیبا و دوام بالا بسیار مورد توجه قرار می گیرند و بازار خرید و فروش پررونقی دارد که از طرق مختلف در بازار عرضه می شود.

زیرا می تواند ظاهر خاص و متفاوت برای استخر ایجاد کند و در اغلب موارد تمیز کردن آنها نسبت به سطوح سیمانی مانند سنگ‌ ریزه‌ های مورد استفاده در استخرهای بتنی آسان تر است و نیاز به نگهداری کمتری دارند.

جنس کاشی استخر با هم تفاوت دارد و گاهی با سرامیک و در مواردی با شیشه ساخته می شود و به همین دلیل کیفیت آنها با هم فرق می کند و همین مسئله موجب تغییر قیمت کاشی می شود.

کاشی های تولید شده در بازار اگر چه اغلب در رنگ سفید مشاهده می‌ شود، اما تنوع رنگی آن بسیار گسترده و در عین حال جذاب و زیبا است، همچنین از نظر اندازه یکسان نبوده و به علت با هر مکانی هماهنگ می شود.

برخی از کارخانه ها در زمینه ساخت انواع کاشی و از جمله کاشی استخر شش ضلعی سابقه طولانی داشته و در بین خریداران معتبر هستند و از این رو میزان فروش آنها رونق خوبی دارد، حتی اگر محصولشان در مقایسه با دیگر برندها کمی بیشتر باشد.

قیمت این کاشی در اثر عوامل متعددی دچار نوسان می شود و در این راستا ابعاد، ضخامت، تولید کننده، رنگ، روش خرید، جنس کاشی و غیره تاثیر زیادی داشته و موجب ارزان و گران شدن نرخ محصول می شود.

سایت پیش رو رنگ و اندازه های گوناگون و زیبای کاشی شش ضلعی را به تصویر می کشاند و طول، عرض و قیمت محصول را نیز به نمایش می گذارد.

از این رو شما خریداران عزیز می توانید به راحتی محصول خود را متناسب با مکان مورد نظر انتخاب کنید و آن را با نرخ ارزان به دست آورید، پس هر چه زودتر برای سفارش کاشی با همکاران ما تماس بگیرید.