کاشی چسبی بین کابینتی سفید با قابلیت انعکاس نور در فضا های تاریک

در بین انواع رنگ های مورد استفاده برای کاشی بین کابینتی رنگ سفید گزینه ای فوق العاده عالی و انتخابی مناسب برای فضای تاریکی است.

کاشی چسبی بین کابینتی سفید با قابلیت انعکاس نور در فضا های تاریک

کاشی چسبی بین کابینتی سفید

کاشی چسبی بین کابینتی سفید در آشپزخانه های امروزی معمولاً اکثر قسمت های دیوار به وسیله کابینت پوشیده می شود به طوری که بخش بالایی و زیری دیوار آشپزخانه کاملا پوشیده از کابینت است و فقط ما بین آنها که اغلب فاصله ای در حد یک متر است کابینت می باشد منتها این قسمت در تماس با اجاق گاز و ظرفشویی قرار دارد و به این ترتیب به طور مرتب در معرض رطوبت و حرارت و چرب شدن است به همین دلیل باید این فضا پوشیده شود.

بهترین پوشش برای فضای بین کابینتی استفاده از کاشی چسبی است که مانند سایر کاشی ها در سطح رویه خود دارای یک لایه لعاب است بنابراین آب از آن عبور نمی کند و و تمیز کردن آن نیز بسیار راحت می باشد همچنین این محصول تنوع رنگ بسیار زیادی در خود دارد و طرح های متنوع این محصول امکان ایجاد فضای جذاب تر را در آشپزخانه فراهم می کند.

کاشی چسبی بین کابینتی سفید یکی از مناسب ترین کاشی ها با رنگ به خصوص برای این این قسمت از خانه است تا به این ترتیب نقش این کاشی در بزرگ نشان دادن فضای آشپزخانه مثبت باشد.

این نوع کاشی در آشپزخانه های با ابعاد کوچک که اغلب در آپارتمان ها دیده می شود گزینه مورد استفاده خوبی است که امکان ایجاد فضایی متفاوت را در آشپزخانه دارد و با استفاده از نصب این کاشی می توان کوچک بودن فضای آشپزخانه را کمتر کرد.

برخی از آشپزخانه ها به دلیل عدم نورگیر بودن فضای نسبتاً تاریکی دارند و به این ترتیب نوع مصالحی که در این آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد بر روشنی آشپزخانه بسیار تاثیر گذار می باشد همچنین این بخش از فضای بین کابینتی به دلیل پوشیده شدن از نوع خاصی از کاشی در تاریک و روشن نشان دادن این فضا بسیار نقش دارد.

استفاده از کاشی های با رنگ تیره نه تنها فضای بین کابینتی بلکه فضای کل آشپزخانه را کوچک تر خواهد کرد اما کاشی های روشن به ویژه کاشی سفید دقیقاً عکس این مسئله عمل کرده و نقش آنها در بزرگ نشان دادن فضای آشپزخانه بسیار زیاد می باشد.

نحوه نصب این کاشی ها در آشپزخانه بسیار ساده است و نیازی به ملات ماسه و سیمان ندارد چون امروزه چسب مخصوصی وارد بازار شده است که به چسب کاشی معروف است و با استفاده از آن امکان نصب سریع طرح کاشی بر روی دیوار وجود دارد همچنین به دلیل فضای بین کابینتی کوچک معمولا استفاده از ملات دردسرهای خاص خود را دارد اما کار با چسب کاشی فوق العاده راحت است و نصب کاشی در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

این کاشی ها به لحاظ کیفیت تفاوت خاصی با کاشی های دیگر ندارند منتها از ضخامت کمی برخوردار می باشند و لایه لعابی قرار گرفته بر روی آنها اندکی ضخیمتر است چون در این قسمت از آشپزخانه مرتبا تحت تاثیر شستشو قرار دارند و به این ترتیب با داشتن لعاب فراوان امکان شستشوی راحت تر آن فراهم می باشد.

این نوع کاشی ها دارای تنوع طرح و مدل های بسیار زیادی هستند و این همه تنوع را مدیون اهمیت آنها در آشپزخانه می باشند به این ترتیب که تاثیر آنها بر زیبایی آشپزخانه بسیار زیاد است و در صورت انتخاب درست این کاشی ها نه تنها زیبایی محیط آشپزخانه و روشنایی آن نیز تحت تأثیر قرار می گیرد بلکه همان طور که گفته شد کاشی سفید رنگ بین کابینتی باعث روشن نشان دادن فضای آشپزخانه هایی می شود که به دلایل مختلف دسترسی زیادی به نور ندارند.

این کاشی ممکن است اندازه های بسیار کوچکی داشته باشد ولی با استفاده از چسب کاشی و حتی ملات بر روی دیوار نصب می شوند و چون ضخامت زیادی ندارد این چسب نهایت استحکام آن را روی دیوار فراهم می کند در صورتی که استفاده از نمونه های ضخیم این محصول بر روی دیوار ممکن است باقی ماندن آن را دچار مشکل کند و در اثر ضربه از روی دیوار بیفتد.

نکته بسیار مهمی که در مورد این کاشی ها نباید از آن غافل شد این است که برش کاشی در کارخانه ها باید از نوع لیزری باشد چون تنها در این صورت است که اضلاع کاشی ها بسیار صاف خواهند بود و وقتی حین نصب در کنار یکدیگر قرار بگیرند فضای بین با آنها کمترین مقدار ممکن می شود و این مساله در جلوگیری از نفوذ آب به مصالح زیرین کاشی بسیار نقش دارد.

کاشی بین کابینتی تبریز

کاشی بین کابینتی تبریز در بین تولید کنندگان انواع مختلف کاشی بین کابینتی در کشور تبریز یکی از قطب های تولید محصول است به طوری که بسیاری از پیمانکاران ساختمانی و صادرکنندگان کاشی و سرامیک در کشور نیاز خود را از این شهر تامین می کنند و یکی از مزایای کاشی بین کابینتی تبریز داشتن طرح ها و مدل های بسیار زیاد است.

ابعاد بسیار مختلفی از این محصول وجود دارند که از لحاظ شکل هندسی و بزرگ و کوچک بودن با همه دارای تفاوت های زیادی می باشند و به این ترتیب کسانی که به این کاشی نیاز دارند با تنوع بسیار زیاد موجود در این کاشی نیاز خود را تامین خواهند کرد.

تولید کننده این محصول در تبریز برای به نمایش گذاشتن محصولات خود اقدام به ارائه وب سایت اینترنتی نموده که در آن مشخصات تمام کاشی های بین کابینتی به نمایش گذاشته شده و به این ترتیب به خریداران این امکان را می دهد تا از طریق مراجعه به اینجا اطلاعات ارزشمندی را در مورد تمامی نمونه های موجود به دست آورده و از مشخصات هر یک از این کاشی ها مطلع شوند.

خرید از این تولید کننده به صورت اینترنتی باعث کاهش قابل توجهی در هزینه های سفارش محصول خواهد شد و به خریداران آن کمک می کند تا ارزان تر از فروشگاه های دیگر در سطح کشور نیاز خود را به این محصول تامین نمایند.

این مرکز فروش مرجع خرید بسیار مناسبی برای ارائه محصولات به کشورهای دیگر است و با توجه به این که کاشی های بین کابینتی تولید شده در این کارخانه از کیفیت بسیار خوب برخوردار بوده و مطابق مد روز ساخته می شوند و فروش آنها در خارج از کشور بسیار آسان خواهد بود.